Help ??

Hey.
Ik heb een probleem…
Een paar weken geleden heb ik op een feestje een jongen leren kennen die bij mij op school zit. Ik merkte dat hij me zag zitten. Hij heeft via via mijn nummer gekregen, en later hebben we eens afgesproken, na dat afspraakje zag ik hem opeens ook wel zitten. Hij wil steeds weer afspreken en hij heeft het zelfs al over een serieuze relatie gehad. Ik heb nog niet zo lang geleden 2 jaar een vriend gehad, ik ben wel over hem heen en zou niks meer met hem willen maar ik heb een slecht gevoel als ik nu weer direct een vriendje neem. Ik ben er nu nog niet aan toe. Ik vind de jongen die ik laats heb leren kennen heel lief en leuk en wil hem niet kwijt. Ik krijg het gevoel dat hij echt wil dat ik binnenkort kies, of ik een relatie met hem wil… hij is er wel zeker van. Ik vind dit moeilijk en wil hem niet aan het lijntje houden…. HELP?!?

Vertel het hem eerlijk! Ik snap dat dat moeilijk is, maar als hij je echt leuk vindt dan begrijpt hij het denk ik wel :wink:

Zeg eerlijk tegen hem dat jr. nog niet toe bent aan een vriendje. En dat je voorlopig nog FRIENDS wil blijven

Ik heb mijn vriend maanden aan het lijntje gehouden. Ik zag hem graag, maar ik wilde gewoon nog niets officieel omdat het bij mij gewoon nog niet ging. Je moet het hem gewoon eerlijk zeggen dat je het gewoon met babystapjes wilt doen en dat als je er klaar voor bent, je er echt voor kunt gaan.

Oke bedankt allemaal, vanavond gaan we met zn 4e afspreken. Hij is er ook. Vind het moeilijk hoe ik me nu moet gedragen…

Je kunt toch gewoon een paar keer met hem afspreken en het een beetje aankijken. Als hij je gaat dwingen om o middelijk een keuze te maken, zou ik er een eind aan maken, want dat hoort gewoon niet. Leg het hem eerlijk uit dan komt het vast wel goed.

“ik ben er nu nog niet aan toe”

Je hebt jezelf al antwoord gegeven

Gewoon eerlijk zeggen dat je er nog niet aan toe bent, maar hem wel echt leuk vind dus of jullie gewoon rustig aan kunnen doen. Als hij jou echt zo leuk vind dan moet dat geen probleem voor hem zijn.

Vooral geen relatie beginnen met hem omdat je hem niet kwijt wilt raken, terwijl je er nog niet klaar voor bent. Ik kan uit ervaring spreken dat dat veel ellende op kan gaan leveren.