help

Hee
ik loop er nu al zo’n 4 dagen mee rond en zit er best wel mee dus ik dacht
laat ik het maar op het forum plaatsen misschien herkent iemand het.
Opeens kreeg ik maandagavond een dikke sliert met bruine sliertjes uit mijn vagina ( ja een beetje onsmakelijk sorry )
sindsdien heb ik erg veel afscheiding en lijkt het een beetje op oud bloed
ik ben 2 weken geleden voor het laatst ongesteld geworden, ik was toen wel een week te laat maar ik ben het nogal onregelmatig.
maar ik heb dus een vriendje, we hebben niet geneukt ofzo maar hij heeft mij wel gevingerd en ik heb hem afgetrokken. we doen altijd heel voorzichtig omdat we echt niet zitten te wachten op een ‘ongelukje’
dus ik ging op internet verhalen lezen en ik vond het eerst lijken op een innesteling bloeding maar dit is zo onwaarschijnlijk en het kan haast niet dus ben ik verder gaan zoeken ik kwam er ook op uit dat het misschien een soa kon zijn ? kan dat bijvoorbeeld door een bacterie die hij op zijn hand had en dat hij dat dan zo bij mij naar binnen heeft gebracht ? of kan het bijvoorbeeld dat hij met zijn nagel een wondje heeft gemaakt ? ik zit er erg mee en ik weet niet wat te doen als ik niet ongesteld ben geworden doe ik voor de zekerheid toch een zwangerschaptestje maar ik weet bijna honderd procent zeker dat dat het niet is ? ik hoop dat een van jullie het herkent
dus even samenvattend : heel veel afscheiding ( bruingekleurd) , steken bij mijn blaas
ik las ook iets op internet dat het kon zijn dat je dan je eiersprong hebt maar kan je daar ook steken van hebben soms ?

herkent een van jullie dit ?

Ik zou als ik jou was gewoon even langs gaan bij de huisarts. Veel succes nog!

ja dat durf ik dus niet …

Ik herken dit niet… Maar als ik dit had herkend bij mezelf zou dit echt niet betekenen dat jij hetzelfde zou hebben als ik!
Ga inderdaad gewoon naar de huisarts:) Zij hebben jarenlang gestudeerd en hebben alles echt wel gezien hoor! Elke dag krijgen zij mensen hun praktijk binnenlopen met vergelijkbare problemen en situaties, don’t worry;) Gewoon gaan! Dan weet je zeker wat het is en hoef je niet rond te googlen en te gissen

Niet bang zijn voor je huisarts, die krijgt wel gekkere dingen :wink:

ik ben bang dat de huisarts dan gaat vragen of ik seksueel actief ben en als mijn moeder daar dan bij zit … dat vind ik niet heel prettig eigenlijk

Je bent pas seksueel actief als je seks hebt gehad…je bent nu niet zwanger en je hebt waarschijnlijk ook geen soa.

Je kunt ook zonder je moeder naar de huisarts? Je huisarts heeft geheimhoudingsplicht en daar kun je dus gewoon heengaan zonder je dat hoeft te vertellen. Lijkt me wel verstandig dat je wel langs gaat eigenlijk!

Edit; Zwangerschap is (als je geen seks hebt gehad) uitgesloten lijkt me en een SOA lijkt me ook onwaarschijnlijk. Je kunt inderdaad ook gewoon ‘nee’ op die vraag zeggen.

Lijkt het op een menstruatie? Ik zou het nog een paar dagen aankijken en wanneer het niet overgaat, naar de huisarts bellen. Dit zou ik gewoon zelf doen, je ouders hoef je daar niet bij te betrekken. Er kan inderdaad slijm worden afgescheiden bij de ovulatie.

is dit niet gewoon wat afscheiding?

en anders: je kan ook gewoon de dokters afspraak maken zonder je ma erbij?

Ben je aan de pil?

Ik denk dat je gewoon ongesteld word. En inderdaad ^ ben je aan de pil? Want dan komt het oud bloed me ook wel bekend voor. Heb het ook wel vaker gehad en dan word ik daarna gewoon ongesteld of blijkt het gewoon wat afscheiding te zijn.