HELP

Ik vind een jongen leuk, al sinds groep 6 (toen ik hem ontmoette) en ik blijf hem leuk vinden. het probleem is dat hij altijd heeft met populaire meiden en ik niet heel populair ben. In mijn klas met onpopulaire kinderen zij er zat jongens die mij leuk vinden maar ik wil echt niemand anders… ik heb ook niet zoveel vriendinnen op school en mijn enige echte “vriendin” is echt gemeen, ze roddelt over me, doet opeens super onaardig en zegt kwetsende dingen. zij is ook verliefd op hem en als ze erachter komt dat ik hem leuk vind haat ze me en dan heb ik geen vrienden over. Ik kan er echt niks aan doen hij is zo perfect, diepe stem, blond haar, blauwe ogen en hij is zoo lief. we zaten helaas bij elkaar in groep 8 en toen werd ik gepest. aan het begin van het jaar bleven hij en zijn vrienden een beetje lullig doen maar dat hield op. hij gaat mij nooit leuk vinden. hoe accepteer ik dat?:face_with_raised_eyebrow:?

Zie je wat er hier niet klopt?

Dat hij op populaire meiden valt, heeft niets te maken met hoe die vriendin zich gedraagt… ?

Ik kan een “vriendin” die over me roddelt niet beschouwen als een vriendin tbh…

Nee, die was meer gelinkt naar het perfect gedeelte. Wanneer je op de basisschool zit en altijd al iets met populaire meiden hebt. Stond een beetje onhandig.

Dat verband zie ik eigenlijk ook niet

ach straks als je wat ouder bent lach je jezelf uit. dat je een big loser leuk gevonden hebt. denk daar maar aan!