HELP!

Ik heb een vriendin die vroeger best gemeen was tegen een andere vriendin van mij (sara)…
Nu is ze verandert en is ze bff’s met sara! :bowing_man:
Maar mijn moeder denkt dat ze nog steeds gemeen is…
ik ben bijna jarig en ik wil haar uitnodigen op mijn feest maar mijn moeder vind dat waarschijnlijk niks…
En ik wil haar niet kwetsen door haar niet uittenodigen…

WAT MOET IK DOEN?:face_with_raised_eyebrow:??!!!

Jouw feestje.
Als jij dr leuk vindt, dan nodig je haar uit, anders niet.

Het is een vriendin van jou als ik het goed begrijp? nou, dan zou ik gewoon uitnodigen en aan je moeder laten zien dat ze mss niet zo gemeen is.

Leg je moeder uit dat ze niet meer zo gemeen is als vroeger ( als ze dat niet meer is iniedergeval ) en ja.
Ik denk dat dat het beste helpt,even met je moeder praten.

Wauw the struggles.

Het is toch jou fucking verjaardag en niet die van je moeder.

Ehh, je niks aantrekken van je moeder? Je mag toch zeker zelf wel weten wie je vrienden zijn → wie je wilt uitnodigen voor je feest?

Het is toch niet zo dat dat meisje alles bij elkaar vloekt en scheld en dingen sloopt oid?

Zolang je moeder je het niet verbied zou ik haar gewoon uitnodigen hoor.

Trouwen: Titel mag niet in hoofdletters

Je moeder uitleggen dat ze verandert is + voorbeelden daarvan geven. Mensen veranderen nou eenmaal. Gewoon uitnodigen als jij dat wilt.

Ben ik de enige die een moeder heeft die iedereen die ik mijn vriendinnen noem automatisch aardig vindt?
Maar oké, eh, ik sluit me aan bij het bovenstaande.

Het is jouw feest & jij bepaalt wie je uitnodigt. Leg je moeder desnoods de situatie uit.
Plus, topictitel mag niet in hoofdletters.
Plusplus, waarom staat dit bij onzin?

Nouja ik had een tijdje die ik echt haatte, maar later werden we redelijk bevriend. Maar mijn moeder had al mijn haatverhalen ook gehoord natuurlijk dus die dacht wel wat van wtf :grinning_face_with_smiling_eyes: