HELP!

Ik weet niet of hier al topic’s over zijn maar ik heb echt een probleem… ik moet morgen een boek pitchen voor mijn klas ( uitleggen waarom ik dit boek wil gaan verfilmen waarom hun mij daar geld voor moeten geven) en ik heb echt geen idee hoe ik moet beginnen… en wat ik er precies in moet zetten. weet ook geen antwoord op de vragen; waarom wordt dit een leuke film? en waarom moet juist dit boek verfilmd worden? oo dit word echt een 1… en een ramp

morgen al? succes!

google een voorbeeld en maak dat je eigen! werkt altijd!

Je zou een paar boekrecensies op kunnen zoeken en daar een paar punten uit kunnen halen.
Ik zou zelf ook kijken of er een film is geweest die qua verhaal erg op het boek lijkt. Dan kan je stellen dat aangezien die film het erg goed deed, er ook veel vraag zal zijn naar een verfilming van dit boek. En als er geen soortgelijke films zijn kan je juist stellen dat een verfilming van dat boek erg uniek zou zijn, en het dus een soort gat in de markt zou kunnen zijn.

@Happyme dat is een beetje het probleem er staan geen voorbeelden van op internet… volgens mij heeft mijn leraar dit gewoon zelf verzonnen en is het onmogelijk ;p

het is gelukt mag slotje op