HELP!!

Hey allemaal,

Ik ben vorige week verder gegaan. Hij heeft mij gevingerd, maar ik weet niet of er voorvocht aan zijn vingers zat. Ik ben sinds gister ‘ongesteld’, bruine afscheiding en af en toe een druppeltje bloed. En vandaag bijna niks meer. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Of kan dit door de stress komen? Ik voel me een beetje misselijk vandaag. Zit ik mezelf nu voor niks helemaal gek te maken? Hij is trouwens niet met z’n penis bij mij naar binnen geweest.

volgens mij is de kans heel erg klein

Er zit zaad in voorvocht. ALLEEN als de jongen niet heeft geplast na zijn laatste ejaculatie. En al was er voorvocht aan zn vinger, is dat niet genoeg om je zwanger te maken. Je heb er duizenden cellen voor nodig niet een paar.
MAAR dat betekent niet dat je onveilig moet vrijen. Heb er ook van geleerd al die stress. Pas als die echt in je is klaargekomen moet je je zorgen maken en niet om n beetje voorvocht op n vingner

Dit soort topics zijn favoriet om te posten in de vakantie. :hammer:

Haha sorry ik ben nogal iemand die zich snel ergens druk om maakt. Maar ik kan dus echt niet zwanger zijn?

Zorg eerst dat je weet hoe alles werkt voordat je je met dit soort dingen gaat bezig houden :’)

Nee echt niet

Deze vraag kan je ook in het ben ik zwanger topic doen

Ik ga er achteraan
Huren we een grote rose raket.

+topictitel mag niet in hoofdletters
+ algemeen ben ik zwanger topic