Help.

Hey!
Ik zit met een probleem, heeft iemand het zelfde of heeft iemand een oplossing. Reageer of note me dan x

Vorig jaar zat ik in klas 1. Een meisje en ik waren meteen beste vriendinnen het hele jaar door. In de zomervakantie ging ze steeds vaker met A om maar we waren nog steeds beste vriendinnen. In oktober was ze uitgekozen voor een of andere musical en mistte veel schoollessen. We deden nooit meer iets omdat ze daar geen tijd voor had en ze geen met B op school om. In Januari was ze klaar. Ik dacht eindelijk dat we weer veel gingen doen enzo. Maar sinds Januari hebben we dus niks meer gedaan. Op school deed ze eerst heel lullig. Op dit moment hebben we echt lol enzo in de lessen, maar als ik haar dan app of ze wil chillen ofzo dan negeert ze me.

Ik maak vanmiddag het hele verhaal wel op het forum

Ik wacht met spanning af.

ik denk dat ze bedoelt, dat ze eerst goede vriendinnen was.
toen kreeg die vriendin het druk, en gingen ze niet meer met elkaar om.

en nu heeft die vriendin het minder druk, en dacht zij dat alles weer goed was. maar laat die vriendin het een beetje afweten, en wil niet afspreken, maar doet wel gewoon normaal tijdens de lessen.

maaaar wat is je vraag?

Dit denk ik ook ja, en dat dr vraag is van; ja, wat moet ik nu doen, ofzoiets, haha