Help

Ik zit dus met een probleem. In 2008 ( toen was ik 9 of 10 ofso ) heb ik een jongen leren kennen op een camping in nederland. Hij werd toen mijn vakantie vriendje, helaas ging het na de vakantie uit omdat hij zo verweg woonde (België) en ik hem waarschijnlijk toch nooit meer zou zien. Ik heb hem toen 2 jaar niet gezien of gesproken totdat ik een keer met mijn oma bij hun friettent ging eten ( die friettent is van zijn ouders ) Boven die friettent woonde zijn oma en opa en daar was hij . De moeder van die jongen riep hem naar beneden en toen kwam ie me gedag zeggen en hij ging weer naar boven. ( ik voelde toen nog steeds iets voor m ). Daarna heb ik m niet meer gezien of gesproken en ik mis m echt heel erg en nog steeds voel ik iets voor m. t is echt heel raar want t is al sinds 2008. Ik zie m 1 juni weer maar ik weet niet wat ik moet doen. Hij is nu bekend in belgië zegmaar en t is raar als ik opeens zeg dat ik nogsteeds wat voor m voel want t is al best lang geleden en omdat ie bekend is geworden in belgië kan t ook zijn dat ie gaat denken dat ik het alleen daar voor doe…

Okee dit is waarschijnlijk een heel raar verhaal voor jullie maar ik weet echt niet wat ik moet doen…

Heeft hij geen facebook waarop je hem toe kunt voegen en gewoon eens een gesprekje kunt starten?

Hem gewoon laten merken dat je hem leuk vind, begin indd met een gesprekje op facebook, of misschien heb je zijn nummer of emailadres?

Nja hij heeft wel facebook maar hij is nooit online. En reageert nooit op mn berichten. Zijn moeder spreek ik nog wel eens.

Vraag aan zijn moeder zijn nummer :stuck_out_tongue:, gewoon met als reden dat je hem al een tijdje niet meer gesproken hebt en benieuwd bent hoe het met hem is.

Ze wilt denk ik zijn nummer niet geven, omdat ie bekend is.
Want ik wilde voor zijn verjaardag een kaartje sturen maar ik was hun adres vergeten en toen zei ze het adres niet kon geven maar dat ik hem naar een ander adres (waar ook fanmail komt zegmaar) moest sturen.

echt raar…

Ahh ok, naja jammer dan. Verder weet ik dan ook niet echt wat je kunt doen

Echt vervelend dat ie bekend is! Naja niks aan te doen, ik zou gewoon tot 1 juni wachten, met hem praten enzo, en dan kun je ook zijn nummer vragen. Maar dat duurt dus nog even… of je gaat nog een keer langs die friettent! Je kunt ook een kaartje in die opa en oma de brievenbus doen en daar groot op schrijven VOOR (NAAM) VAN (NAAM) en heel erg hopen dat die het aan hem geven!

Thanks ! Zal ik ook een briefje maken ofso en dat aan hem geven als ik hem 1 juni zie ? maar wat zal ik er dan op schrijven ?

je kunt erop schrijven dat je hem vanaf het begin al heel erg leuk vond en nu nog steeds wat voor hem voelt, en dat je hem echt heel aardig vind om hoe hij is.

Ian thomas?

Nee haha . Ian Thomas is trouwens wel goed ! t is fabian , hij is niet zo mega bekend hier. Hij deed mee aan junior euro song in belgië. Dat liedje die daar zong heeft ie niet zelf geschreven hoor haha . Die hebben ze van het programma voor m gekozen .

Jaa zou ik idd kunnen doen, maar komt dat niet raar over?

Ik zou afwachten totdat je hem weer ziet.

Alsnog vragen aan z’n moeder, of zij het dan aan hem vraagt of het goed is dat je zn nummer mag! En anders langs de friettent of anders afwachten :cold_sweat:

haha ahw fabian, hij is zo schattig

waar zie je hem 1 juni?

In eindhoven hij treed op in de effenaar x