Help! Help! Help!
Heeej, Ik wil héél graag mijn haar net zo knippen als de pixie cut van Jennifer Lawrence denken jullie dat het mij staat?
Pleas I need help! P.s Let niet op mijn stoned kop
Help! Help! Help!
Heeej, Ik wil héél graag mijn haar net zo knippen als de pixie cut van Jennifer Lawrence denken jullie dat het mij staat?
Pleas I need help! P.s Let niet op mijn stoned kop
Ik durf niet zo goed te zeggen of het bij jouw gezichtsvorm past… Upje voor jou! Je hebt wel een goede smaak!
Ik weet het ook niet echt, moeilijk te zeggen!
ik zou het zekerweten aan vrienden/vriendinnen vragen! die kennen jou iets beter!
upje voor jou omdat je goede smaak hebt !
Dankjewel! Ik heb het al aan mijn vriendinnen gevraagd maar die hadden echt géén idee, dus dacht ik dan probeer ik het hier Iemand anders nog die tips heeft of het mij staat? Ik wil het echt heel graag maar heb geen idee, of het leuk staat
Denk het wel want je hebt een beetje hetzelfde vorm qua hoofd alleen ik vind het zelf wel zonde want ik vind je haar hoe het nu zit veel mooier.
Ik denk het wel,
Maar vind dit je enorm goed staan!
Hahaha, dankeee schön maar ik heb dit al zo ontzettend lang en het is door het te vele wassen en de vele mouse en haarlak heel erg droog. Als het kort is kan het weer wat herstellen. Ik zou het nog even aankijken maar ik wou sws weten of het me zou staan
Ik denk dat het je wel gaat staan!
Ik denk het ook wel!
Het mooie aan haar is dat het weer terug groeit: ik zou het gewoon doen
Ik denk ook dat het je staat.
Ik denk ook van wel, maar wat je nu hebt vind ik ook echt leuk
Thanxx voor de reactie’s groeit je haar snel weer terug als je het zo kort knipt? Of groeit het veel minder snel?
Dat ligt er aan hoe snel je haar groeit en of je er iets voor doet.
Maar haar groeit uit je hoofd, niet uit je punten hé?
Ja hahaha I know, maar omdat het als het zo kort is zo moeilijk moet groeien weet je wel met zo’n bocht en dan ziet het er zeker super lang zo spastisch uit
Ik kijk nog wel even ik vind het wel echt super mooi en wat ik nu heb het ik echt al zoooo lang
Ik weet niet, ik zou het niet doen want het ziet er snel te jongensachtig uit.
Hmm, bij mij of gewoon in het algemeen? Ik ben liever wat meer apart dat het standaard meisje met lang blond haar. Eerlijk gezegd niet dat ik daar wat tegen heb in tegendeel ik vind het super mooi alleen wil ik het niet bij mezelf.
Thanxx, het maakt me niet zoveel uit wat andere mensen er over denken zolang ik het maar mooi vind en dat het me staat vandaar dit forum