Ik heb denk ik echt een probleem… Het begon allemaal op hot or not toen ik een match kreeg met een jongen. Hij begon tegen me te praten, we wisselde nummers uit en praatte via whapp verder. Hij is zoooo lief en ook erg cute! We skypen echt super vaak en praten nu al langer dan 2 maanden 24/7 op whap. Maar het probleem is dus dat ik echt gevoelens voor hem krijg… Ik verlang echt naar hem om hem te knuffelen en maybe more… Alleen hij woont 40 km hier vandaan :’( Ik vertrouw hem echt en we gaan proberen binnenkort af te spreken maar onze ouders doen erg moeilijk… Mijn ouder weten eigenlijk nog amper van hem en weten ook niet dat ik hem via dat ken. Als ze er achter komen dat ik hem van hot or not ken mag ik denk ik niet meer met hem omgaan en dat risico loop ik liever niet! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en de verliefdheid en verlangens groeien alleen maar! Pas als ik 16 ben zou ik naar hem toe mogen wanneer ik maar wil maar ben nu pas 14… Pleas I need advice!
Het was btw echt niet de bedoeling om verliefd te worden op een jongen die ik via hot or not heb leren kennen maar het overviel me gewoon en ik kan er maar weinig aan doen…