HELP!!!

Ik heb denk ik echt een probleem… Het begon allemaal op hot or not toen ik een match kreeg met een jongen. Hij begon tegen me te praten, we wisselde nummers uit en praatte via whapp verder. Hij is zoooo lief en ook erg cute! We skypen echt super vaak en praten nu al langer dan 2 maanden 24/7 op whap. Maar het probleem is dus dat ik echt gevoelens voor hem krijg… Ik verlang echt naar hem om hem te knuffelen en maybe more… Alleen hij woont 40 km hier vandaan :’( Ik vertrouw hem echt en we gaan proberen binnenkort af te spreken maar onze ouders doen erg moeilijk… Mijn ouder weten eigenlijk nog amper van hem en weten ook niet dat ik hem via dat ken. Als ze er achter komen dat ik hem van hot or not ken mag ik denk ik niet meer met hem omgaan en dat risico loop ik liever niet! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en de verliefdheid en verlangens groeien alleen maar! Pas als ik 16 ben zou ik naar hem toe mogen wanneer ik maar wil maar ben nu pas 14… Pleas I need advice!

Het was btw echt niet de bedoeling om verliefd te worden op een jongen die ik via hot or not heb leren kennen maar het overviel me gewoon en ik kan er maar weinig aan doen…

ook gewoon 14, maar waarschijnlijk als het van mijn ouders mag ga ik naar zijn verjaardag :blush:

Dit.
Eerlijk gezegd, als je mijn dochter zou zijn, zou ik het zeker niet toestaan.

En daarom vertel ik het mijn ouders dus niet… Anders mag ik dus niet meer met hem omgaan!

misschien kan hij beter naar jou toekomen? Want als jij in je eentje naar hem toegaat, tsja… dan kunnen er misschien dingen gebeuren. Ik weet dat je hem vertrouwt, maar alles is anders via chat (heb ik zelf namelijk ook ervaren).
Dus als ik jou was zou ik niet naar hém toegaan, maar zou ik vragen of hij naar mij toe wil komen, dan heb je tenminste ook bevestiging dat hij er iets voor over heeft

en inderdaad @GrayWolf, hoe oud is hij? Dat maakt ook al een heel verschil

Je ouders hebben het beste met je voor. Ik denk niet dat het veilig is om er alleen heen te gaan. Misschien is hij wel helemaal geen 14.

Hij zou vandaag naar mij toekomen maar zijn moeder had in zijn mobiel onze chat gelezen en las dat hij tegen zijn moeder zou liegen waarvan hij mij kende enzo en daarom mocht hij niet meer komen… Omdat zijn moeder het te eng vond. Maar we Skype echt super vaak en hoe hij zich gedraagt kan je niet echt faken want hij is echt hyper en hoe hij eruit ziet (en zijn vrienden) zou je niet echt denken dat die slechte dingen met me zou doen

Ik heb heeel vaak met hem geskypet en heb zijn insta en alles, en hij ziet er wel echt uit als 14 15 jaar

[quote author=GrayWolf link=topic=295767.msg274830204#msg274830204 date=1394306659]
Ik zou dan voorstellen aan je moeder om je erheen te brengen, en zelf in de buurt rond te hangen voor het geval dat er wat gebeurd. Misschien dat het wel mag als ze zelf meegaat ?
[/quot

Laat ik het maar zo zeggen, ik heb niet echt normale ouders… Mijn moeder heeft geen rijbewijs en mijn vader zou het sowieso nooit goedkeuren, mijn band is ook niet zo goed met hem en hij zou het nooit voor me over hebben om 40 km te gaan rijden

Nee… Niemand zou me kunnen brengen…

Ze weten dat die ver weg woont enzo maar ik heb ze verteld dat het de neef van een jongen uit mijn klas is en dat ik een keer met die jongen ging afspreken en hij er toevallig ook bij was… Als ik het hele verhaal nu ga omkeren en zeg dat ik heb gelogen hang ik! Mijn ouders vertrouwen me al niet… En ik wil hem echt NIET kwijt! Ik geef al echt om hem en hij heeft me altijd geholpen

Kunnen jullie niet eens skypen met jullie ouders erbij, zodat zij elkaar ook zien en zien dat het oke is? Je moet het igg wel vertellen, dalijk gebeurt er iets…

Hij mag ook niet van zijn ouders omdat hun het ook eng vinden, dit zie ik eigenlijk alweer als een klein bewijsje dat hij geen bedreiging is en in het begin ben ik heeel erg wantrouwig met hem geweest en hij heeft het echt soort van bewezen dat het niet nodig is

Mijn vader is heeel eigenwijs en staat daar echt niet open voor! Als ik het hem vertel is het nummer verwijderen, contact verbreken, laptop en mobiel voor een lange tijd inleveren en klaar. Ik kan er dan gewoon niks meer over zeggen

nee ik wil hem graag meeten en in real zien enzo, en wss word het pas over 1 maand en dan ken ik hem nog beter! De volgende vakantie :blush:

hoezo is het dom en raad je het me af?

Wauw, heb jij echt niets geleerd op school of in je omgeving? Er zijn idd goeie jongens. Maar stel dat dit geen goede jongen is, ga even van het ergste scenario uit. Jij gaat daarheen, hij blijkt een jaar of 18 te zijn. Er zijn vrienden, oudere vrienden, van hem bij en laten je niet gaan. Je wordt door ze verkracht en/of gedrogeerd, en voor dood achtergelaten. Niemand weet waar je bent. Je ouders denken dat het een neef van een klasgenoot is en gaan daar verhaal halen. Niemand uit je klas weet er natuurlijk vanaf. Niemand gaat 40 km verderop zoeken. En wat doe je dan? Je bent beroofd dus hebt geen spullen meer, geen geld, geen telefoon, verkracht, alleen, niemand weet waar je bent.

De kans dat dit allemaal gaat gebeuren is natuurlijk niet heel groot. Maar stel het gebeurd wel. Hierom vind ik dat je het je ouders moet vertellen.

Je kent hem alleen maar via internet, je hebt hem nog nooit echt gezien. Mijn zus is jarenlang gemanipuleerd en bedrogen door iemand die ze dacht te kennen, die ze vertrouwde en met wie ze alles deelde. Het kan zo goed mis gaan.

Sorry maar ik vind je nog best wel jong om op hot or not te zitten. En als je wilt gaan afspreken MOET je het je ouders vertellen

Ik ga het wel aan mijn ouders vertellen als ik erheen ga. Ik zeg iets van ‘‘een vriend heeft me uitgenodigd om naar zijn verjaardag te komen, mag ik gaan? Alleen hij woont wel helemaal in noord-brabant :cold_sweat:’’