HELP

Mijn crush is er achter gekomen dat ik hem leuk vind, en zei dat hij wel denkt dat er misschien een kans is tussen ons. Ook had hij aan een vriend van hem gezegd dat hij me aardig vond maar nog niet leuk. Ik heb nog even met hem hierover gepraat en hij knuffelde me steeds en vroeg om een kusje. Maar wat moet ik nu doen want ik wil geen valse hoop hebben, er is namelijk ook een kans dat hij me niet leuk gaat vinden, en het probleem is dat ik hem bijna nooit zie want hij zit op een andere school. Vragen om af te spreken durf ik niet omdat hij weet dat ik hem leuk vind dus als hij meer wilt moet het denk ik van zijn kant uit komen toch? Help :frowning_face: :flushed:

Ik snap je niet helemaal maar het lijkt mij best simpel, vind je hem leuk? dan spreek je af. als hij jou alleen leuk vindt & jij hem niet dan spreek je niet af.

Wat is het probleem nu?

In ieder geval, JIJ vind hem leuk dan vind ik dat JIJ ook actie moet ondernemen en niet hij.

Ja klopt maar ik ben bang dat hij dan niet wilt ofzo dus ik durf dat niet te vragen

Het probleem is trouwens dat ik niet weet wat ik moet doen omdat ik geen valse hoop wil hebben omdat hij me nog niet leuk vindt en ik hem bijna nooit zie.

Daar kun je toch alleen maar achterkomen als je het hem vraagt? Wie niet waagt wie niet wint. En hoe sneller je vraagt hoe sneller er duidelijkheid komt en hoe minder valse hoop je hebt.

Hoe oud ben je trouwens?

Begrijp het probleem niet zo. Als je met iemand bezig bent weet je toch ook nooit of het wat wordt? Dus ga eens afspreken en kijk of jullie het allebei misschien wel heel gezellig vinden.

Ik ben 16. Jullie?