help !

hee! ik heb voor nederlands pw een 1,2 gehaald… niet erg hoog dus. Ik was de dag voor het pw ziek en heb toen niet kunnen leren, dagen ervoor heb ik wel keihard geleerd. Mijn ouders zeiden dat ik het gewoon moest proberen. Een andere jongen, die ook de dag voor het pw ziek was, ging het pw niet maken zonder een briefje van zijn ouders ingeleverd te hebben bij de docent. Toen ik het cijfer op magister zag staan,heb ik mijn docent meteen gemaild. zij stuurde niks terug dus ben ik in de les naar haar toegegaan om het uitteleggen. ik vroeg of ik het over mocht doen en ze zei dat ze er over na moest denken… Wat denken jullie dat ze gaat zeggen? ik zit echt heel erg met die 1,2… help me alsjeblieft! moet ik nog een keer een mail sturen of naar haar toe gaan? wat moet ik doen…

Als je keihard hebt geleerd, en je hebt een 1,2…tja, dan was of het proefwerk te moeilijk, of heb je niet goed geleerd. Een herkansing zou voor mij dan niet terecht zijn.

Wat je docent zegt, dat weet ik niet.

Niet mailen, maar gewoon geduld hebben. Als je docent het je niet laat over doen moet je niet door vragen/drammen maar het zo laten. Je ouders kun je ook nog om hulp vragen.

niet mailen! als je hebt geleerd, was het waarschijnlijk gewoon moeilijk en krijg je vast geen herkansing denk ik.
succes x

Vindt ook niet dat ze het kan maken om je 'n herkansing te geven. Dus ik zou op nee rekenen. Beetje belachelijk, want je zegt dat je wel keihard geleerd hebt de dagen daarvoor, blijkbaar niet dan?

haha nee niet echt he xD
maar ik zou ook maar gewoon deze 1,2 accepteren, ik vind dat je niet echt recht hebt op een herkansing. Misschien mag je extra opdracht maken?