Help!

Hallo ladies,

Echt een stomme blunder dit, heerlijk begin van 2014.
Oke dus mijn vriend bleef slapen en ja we wouden 2014 starten met een goed begin.
Dus ik had de condoom bij hem omgedaan en na ongeveer een paar minuten schoof hij uit mij en het topje van de condoom was slijmerig, dus we dachten dat de condoom gescheurd was dus hij kwam met het idee om het condoom met een klein beetje water vullen om te kijken of het gescheurd was, wat bleek dus dat het niet gescheurd was dus ik had de condoom voorzichtig afgedroogd en weer opgerold hem weer om te doen. Hij was nog niet klaargekomen maar we hebben de condoom weer omgedaan en zijn verder gegaan, maar deze ochtend zaten we nog behoorlijk te stressen over dat er misschien voorvocht nog over de buitenkant van de condoom is gekomen tijdens het oprollen.
Dit is misschien echt dom maar what to do?
Hoop dat jullie nog een fijne jaarwisseling hebben gehad.

Roosevin

Het kan ook vaginaal vocht zijn geweest van jouzelf. Jullie hebben met water gekeken of het lekte en er zat geen scheur in, als hij nog niet klaargekomen was toen jullie het condoom opnieuw omdeden kan het verder geen kwaad. X

Je kan een condoom niet een tweede keer gebruiken. Dus onthoud dat voor de volgende keer. Gebruik je nog een ander voorbehoedsmiddel? Is hij klaargekomen in je? De kans is klein dat je zwanger bent, maar hij is wel aanwezig. Maar ik zou geen maatregelen nemen, ik zou wachten totdat je ongesteld wordt.

Een condoom 2 keer gebruiken is idd niet handig, hij scheurt makkelijker als je hem voor de tweede keer omdoet. Hij was nog niet klaargekomen dus er kan niet echt veel gebeurd zijn. Ik zou je er nog niet heel druk om maken, maar als je toch heel erg twijfelt zou de morning after pil kunnen (is waarschijnlijk niet nodig)

We hebben hem de 1e x niet echt gebruikt echt maar enkele minuten, maar toch bedankt voor het advies, Inderdaad niet zo verstandig van me aha :cold_sweat:

Dan dacht ik ook een keer :flushed: ,maar het is vaginaal vocht.

Hij heeft hem omgehad = gebruikt
of je nu geneukt hebt ofniet

Als je een condoom afdoet
beter een nieuwe nemen…
Maargoed, slik je de pil?

Nee die slik ik niet, maar ik heb gistermiddag dus een MAP gehaald voor de zekerheid

Ja, want dat is ook echt een snoepje. Dom.

Dom? Echt niet.
Inderdaad niet zo handig om een condoom twee keer te gebruiken, maar daar was de ochtend erna vrij weinig meer aan te doen.
Ze heeft gewoon het zekere voor het onzekere genomen door een MAP te halen.

Niet zo handig = dom.

Dit is niet 'n situatie waar je dit kunt gebruiken :") Slim wel ja. Slim dat ze toch die MAP gebruikt heeft.