HELP!!!!

Hee!

Ik ben nieuw hier en ik had een vraagje. Ik heb geen idee of er al een topic over is geplaatst en zo ja sorry dat ik deze dan plaats maar ik heb echt antwoord nodig!!

Ik heb een hele goede vriend die ik echt al heel erg lang ken en ik heb in groep 8 (kzit inmiddels in de 3e) met hem gehad. Nu zit hij sinds kort ook bij mij op school en zie ik hem zo’n beetje elke dag (wat ik heel erg leuk vind). Maar ik heb steeds meer het gevoel dat ik gevoelens voor hem begin te krijgen maar dat weet ik niet zeker. Ik wil ook niet onze vriendschap op het spel zetten. Hij beweert dat hij een ander meisje leuk vind maar dat begint ook steeds meer in te zakken zegt ie maar ik weet niet zeker of het wel echt zo is dat hij haar leuk vindt, omdat hij nogal verlegen is… En gisteravond was een vriendin van ons beide 16 geworden en gafze een feestje en toen waren we best wel close. Ook zegt iedereen dat we heel cute samen zijn maar dan doe ik altijd alsof ik dat heel irritant vind als ze dat zeggen en hij zegt ook dat ie het vervelend vind. Wat nu?:face_with_raised_eyebrow:
Als iemand advies voor mij heeft, graag!!!

Xoxo

Ik zou als ik die jongen was ook maar zeggen dat ik het ook irritant vind, als jij zegt dat je het irritant vind. Dus laat een beetje zien dat je hem wél leuk vind, misschien durft hij het dan ook te laten zien dat hij je leuk vind. (Als dat zo is natuurlijk)