Help

Hallo, ik ben Magali en ik ben 16 jaar.
Ik heb nog geen seks gehad en heb nog niet gezoend of iets… :bored:
Is dat normaal voor mijn leeftijd of is dat echt heel erg?
Zijn er meer meiden die ook 16 zijn met dit probleem?
Help!!?! :dry:

Geen seks op 16 is heel normaal, vind het eerder bijzonder als je voor je 16e al seks heb gehad… Zou me hier echt vooral niet druk om maken.
En nog nooit gezoend, maak je er niet druk om, het komt van zelf allemaal wel. Vind het juist positief als je nog een beetje van je onschuld hebt ipv dat je op je 12e weet hoe je iemand alle hoeken van de kamer moet laten zien :’)

Heel normaal

Ik was 18 toen ik voor het eerst zoende, en heb nog geen seks gehad. Niks aan de hand dus. Als je 50 bent en je hebt nog nooit iemand gezoend, dan mag je je heeeeel misschien zorgen gaan maken, oke?

Komt vanzelf. :slightly_smiling_face:

Nee, dat is niet erg. Ik zou het ook niet als een ‘probleem’ zien!

Dankjewel, dit helpt mij :slightly_smiling_face:
Ik moet gewoon niet zoveel zorgen maken…

Waarom zou dit abnormaal zijn? Er zit toch nergens een leeftijd aan verbonden of wel soms?

Kom maar terug als je 61 bent en er dan nog niks veranderd is aan de situatie. Want dan is het wel apart.

Tis best wel normaal denk ik en ik denk ook dat je weet wat je wilt :stuck_out_tongue:
Spiriwiri gebeuren dit hé? Hommmm
Oke

Heel normaal. ik was 20 met alles en ben hier uiteindelijk alleen maar blij om.

Ik was 17 toen ik voor het eerst zoende en 18 voor ik voor het eerst seks had, het is volkomen normaal.
Ik zou je er niet druk over maken meis!
En wat je zeker niet moet doen is zoenen of seks hebben met iemand om te zoenen/seks te hebben. Wacht op een jongen die je gelukkig maakt!

gewoon

Al ben je 26 en heb je nog geen seks gehad, wacht gewoon op het juiste moment en op de juiste persoon. Jij bent jij, jij bent uniek en zo is jouw seksleven ook uniek. Je hoeft je nergens voor te schamen :wink: