Help..

Hallo iedereen
Ik zit met een lastige vraag…
Daarnet ging ik naar het toilet en ik wou mijn kont afvegen en er hing bloed aan ook in de wc…
Dus ik direct mn mama roepen (ik ben 16) en zij zei dat ik mijn menstruatie voor de eerste keer had
Ik vond dit heel raar omdat het bloed via mijn anus ging…
Help me aub

Omg sorry voor dit…

Hihi nee geen trol :slightly_smiling_face:
Maar er was niks ‘aan de voorkant’
Ik schaam me echt :stuck_out_tongue:

Het leek misschien of het uit je anus kwam maar dat kan echt niet :’)

Of een aambei ofzo dunno

Ik heb nu ook een maandverband in en er ligt ook niks in ofzo

Ja, het kan van alles zijn. Ik zou toch naar de dokter gaan.

Oke…

Wow, wel laat voor je eerste keer menstruatie, maar dat terzijde.
Als je zelf echt zeker weet dat het niet uit je vagina kwam maar uit je anus, dan zou ik naar de dokter gaan!

Weet het :astonished: maar mn moeder kreeg het pas op dr zeventiende…
Zal beter afwachten tot morgen…

Oh, dan is het niet zo raar, zit in je genen :wink:

Hmm ja :frowning_face:

Zal morgen eens langs gaan bij de dokter,
Allemaal al bedankt voor jullie hulp !

Ik heb dat ook wel eens gehad dan zat er gewoon een wondje dan doe ik een paar dagen rustig aan en dan is het gewoon weg.

Oh wow je ava :flushed:

En, ga je dood?! :stuck_out_tongue:

Kon het niet laten…
De eerste keer toen ik ongesteld werd, dacht ik dat ik aambeien had. (WTF! Hoe kwam ik erop?!) Ik riep mijn moeder, want ze zat in de huiskamer met bijna al mijn broer (awkward!) en ze wilde maar niet komen. LOL. De reden dat ik dacht dat het aambeien was is omdat mijn kont zo vreselijk veel pijn deed (ja, serieus, dat heb ik nog!), maar ‘gelukkig’ niet.
Wees gerust meid, je mag dan wel 16 zijn en het ‘pas’ krijgen, maar je hebt nog tot je meno pauze om ervan te genietne hoor. :flushed: Je zal niets missen :wink:.

Ik zou even afwachten. Misschien is het wel gewoon naar achteren gegaan en maak je je nu druk om niks. Als het morgen/overmorgen nog alleen achter is dan zou ik even de dokter bellen.

Ik wou dat ik het pas zo laat had gekregen! :grinning_face_with_smiling_eyes: