Help..

Hellow.
Ik had een vraagje want…
Ik heb 't gevoel dat een jongen (R, 13) uit mn klas op me is.
Vaak, als de les afgelopen is, blijft ie wat langer in 't lokaal omdat ik dan nog niet klaar ben ofzo en als ik dan klaar ben loop ik met m’n vriendinnen de gang in, hij komt dan snel achter ons aan en loopt dan met mij mee. Hij begint me dan een beetje te pesten en laat me struikelen. Of hij gaat heel erg tegen me aanlopen. En doet dan een hand om me heen (die ik soms weg duw ;p). En soms als we bij 't lokaal zijn waar we moeten zijn (& ik een beetje droom, en niet met vriendinnen sta) dan aait ie me over mn rug en vraagt ie of er wat is/ t goed gaat.

En ik loop altijd met een vriendin naar gym en hij gaat dan ook bij ons lopen (met zn beste vriend), hij doet dan heel lief. En soms negeerde die zn vriend ff. Na een paar minuten vroeg zn vriend so : ‘wrm doe je zo raar tegen haar’. Ik schoot in de lach en R. ging toen naar zn vriend van : ‘hou op enz’
En ook een x moest ik samen met een jongen een opdracht maken en toen deed ik mezelf pijn ofso en schelde toen met tering (jah, sorry, t spijt me) hij lachte en riep ineens naar R. : ‘Ey, je vriendin scheld met tering !’. R. hoorde t wel en keek ook mr zei niks van ‘vriendin’, ik zei wel dat ik zn vriendinnetje niet was enso maar hij zij gwn niks. Ik vond t egt raar.
Een xtje liepen we ook met zn tweeen bij de trappen. We waren alleen en hij duwde me een beetje in een hoekje. Ik dacht echt dat ie me ging zoenen.
Maar toen kwam ineens een jongen uit onze klas en toen ben ik weggerend… xd

x meisje, 13 jr.

WAAROM TOCH ALTIJD DIE ‘‘HELP’’ TOPIC TITELS

Help is geen duidelijke topictitel. En dit kan ook in het algemene “Vind ie me leuk” topic.