kijk het zit zo ik ben al 7 maanden op de zelfde jongen en het en enigste wat hij weet van mij is me naam, hoe kan ik opvallen en hem verlijden help pleas.
Verlijden? Dat lijkt echt alsof je hem wilt laten lijden tot hij vergaat.
OT: Probeer hem eens aan te spreken.
srry voor het woord verlijden ik wist ff geen ander woord. maar over wat moet ik dan praten
oke ik snap het geen goede woord keus. maar help a.u.b
^ Wel een goede woordkeus maar zorg ervoor dat je het dan goed spelt
ok srry ben tegelijk nagels aan het lakken dusss
Het woord is goed, maar moet met ‘ei’. En begin eens met ‘hoi’ en kijk of hij iets terug zegt, dan heb je alvast een start. En daarna… ja, waarover niet. Weet je of hij een sport doet, begin daarover of zo. Desnoods praat je over het weer of een moeilijke toets oid. Als het klikt, klikt het.
Hoe ken je hem? Misschien kun je gewoon een keer hoi zeggen en als hij hoi terug zegt (blij) vind hij je in ieder geval niet “stom”
Begin een gesprek en dan merk je vanzelf of het klikt. Nodig hem eens uit om samen iets te gaan doen (als je wat met hem hebt gepraat).
hij zit op voetbal maar hij is altijd met vrienden en dat durf ik echt niet. en ik zeg toch ik bent tegelijk nagels aan het lakken en voortaan zal ik met hoi beginnen
Heb je geen vriendinnen die ook bij het voetbal zitten? Met meer is het minder eng.
Dan is het alsof jullie even komen buurten bij het andere team
ja dat is een goed idee
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Als ik jou was zou ik hem eens aanspreken, en een praatje maken. Als je dat eng vindt, zou je altijd nog een gesprek kunnen beginnen op Facebook (of als je zijn nummer hebt op Whatsapp).
en vraagje is het raar dat ik al 7 maanden op de zelfde jongen ben en dat hij alleen me naam nog maar weet
ik ben 15 9 augustus 16
je kan ook met afsprekan als een date,als niet probeert weet je ook nooit of wat word.
ik ben 15 bijna 16 hoezo
dat durf ik ook weer niet in een keer. ik ben niet zo stoer