Help

Omg echt? Shittt ik vond m’n buik al zo bol de laatste tijd :c wat moet ik nu doen??

Vanaf twee rekt het lekker mee.

3

21,75937
Echt een uitzonderlijke maat is dat, als je hem vindt wil ik hem graag met je delen!1!11!!

Nou, mooi. Als ik er nu even van uit ga dat je dat serieus zou menen: denk eens na. 15 is écht heel, heel, heel jong voor een kind. Ik denk dat je het nog geen week vol zou houden. Of het kind niet. Wees blij met hoe goed je het nu hebt, want de meeste alleenstaande tienermoeders die nog niet eens hun school hebben afgemaakt zullen het lang niet zo goed hebben als jij nu.

Heeft er helemaal niks mee te maken

Zostrakjes wist je vriend nog van niets?

Even gewhatsappt.

Ik denk niet dat dat een cavia is dan. Als je zwanger van een cavia bent zie je alleen maar een klein bolletje. Weet je zeker dat het geen varken is?
:’)

Ze vinden appel en bananenschillen heel lekker, dus als je die in je gat duwt, groeit hij vast heel goed.

Omg oke :$:$ gulukkeg

“Lieverd, ik neem een kind met je broer, oké?”

hahahahaha

Tuurlijk ja. Ik geloof het helemaal.

Weet je, ik heb niet het idee dat jij weet hoeveel tijd en moeite en geld een baby kost.

“Hey schatje, ik ga het doen met je broer zodat we een kind krijgen en hij wil het wel opvoeden. Ik wil niet zwanger worden van jou want je lul is te klein, sorry babyyyy ;4 Loveyouu”

Duidelijk, ik moet op zoek naar een nieuwe vriend. Misschien is z’n broer een optie…

Misschien is het een tienling?

OH goed idee, bedankt voor de tip :grinning:

Oei, een varken, dat wordt een leuke bevalling… Die komen vaak met 8 tegelijkertijd! Vandaar je bolle buik ook waarschijnlijk.

Daarna nog; Ja want anders krijgen we straks een cavia als kindje :$:$ en dat wil ik niet. Maar vint je het goet? xx luf you 4ever ntb wjnmk

help.

Hahaha omg:’)