Help

En die lange benen moet je ook zeker hebben hoor, anders lukt het niet!!

Zijn broer vind het goed en hij wou ook wel helpen met de verzorging ik heb met hem gesproken

21.9 is dus ook niet goed genoeg? Oei…

Serieus? Je wil een twist aan je leven? Ga een potje twister spelen.

Een kind is geen leuke twist aan het leven. Een kind kan het leven inderdaad beter maken, maar het is ook een enorme verantwoordelijkheid waar 15-jarigen niet klaar voor zijn.

Nu ben ik er zeker van dat jij gewoon grappig denkt te zijn, maar er zijn ook een heleboel kinderen die er wel serieus over nadenken en die moeten ook begrijpen dat ze er gewoon echt niet klaar voor zijn.

Nee ik werd ook niet zwanger van 21.9 :’((

Het zou verboden moeten worden dat zulke mensen überhaupt seks hebben.

Komop, je wilt wat anders in je leven dus een kind ?
Een kind kan je niet zomaar aan of uitzetten hoor.
Denk na dat je fulltime voor je kind klaar moet staan, en dat je er genoeg geld voor moet hebben.

Nee, dan word je zwanger van een cavia. Echt waar, been there done that.

jouw verhaal wordt trouwens steeds duidelijker en geloofwaardiger. Ik zou voortaan eerst even een verhaal uitdenken voor je gaat trollen. Dan kun je pas lachen. Nu heb je het al verknald. Maar ja. Ik nem over 2 jaar een kind, ik ben nu nog 10 dus dat is wel heel jong :$:$

Ik denk niet grappig te zijn

Misschien beter voor de TS. Dus TS: ik zou toch maar voor je huidige vriend gaan.

Dat zegt hij nu. Stuur hem eens een poepluier met de post, dan praat hij wel anders.
Waarom blijf je uberhaupt nog bij je vriend?

Omg, ja klopt! Een vriendinnetje van mij had eens een vriend met een penis met een lengte van 21,7. Wat denk je? Zwanger van een kikker, ja echt!

hoeveel moet je hebben voor een puppy? :grinning:

Jij wil een jongen gebruiken om je zwanger te maken en voor de “hulp in de verzorging”, oftewel, het geld.
Jij wil een kind hebben als leuke twist aan je leven.

Als dat niet mensen gebruiken is weet ik het ook niet meer.

Zelfs een cavia zou ik haar niet toevertrouwen.
Zelfs een wandelende tak loopt gillend weg.

Maar stel, ze wil cavia’s als kinderen, dan is dat toch handig? 0.0
En nee, 15 is veeeeeel te oud, het moet op je 9e.

Zijn broer vind alles goed en mijn vriend ook

Wtf is het probleem dan eigenlijk. Doe het.