Help

Dit is geen grapje ik wil gewoon een twist aan m’n leven en dit lijkt me gewoon het beste

Ik heb wel een vaste vriend en wat is een troll?

Een snotneus dat een snotneus krijgt.

En een hele gemene bitch is tegen over andere mensen.
Ik hoop dat ze er achter komen.
En je zo hard laten vallen.
Jij bent gewoon niks waard.
Bah :rage:

:frowning_face: alleen omdat ik een kind wil ben ik gemeen :frowning_face:

Ik denk dat zo een twist beter bij je past :slightly_smiling_face:

Dit is niet grappig…

ok

Nee niet omdat je een kind wil.
Maar de manier waarop je het wil.
En hoe jij met mensen omgaat.
Jij gebruikt mensen.
Bah :rage:

http://images.persephonemagazine.com/wp-content/uploads/2013/01/jon-stewart-popcorn.gif

http://community.us.playstation.com/t5/image/serverpage/image-id/22573iB5E31DDDB1300A8E/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

en ja hoor daar is ‘’ ze ‘’ weer

Hahahahah fuck, hardop lachen hier.

Hou op hoooor

Als jij een twist aan je leven wil geven.
Ga op dansles en neem een babyborn.

Jij bent niet grappig. Een kind van de broer van je vriend willen, op je 15e, maar hey je hebt grote borsten en een krantenwijk dus ga maar gelijk voor een tiental!

yolo

swag

seks.

kind.

ik gebruik geen mensen :frowning_face:

Hoi TS, ik ben momenteel 24, en kreeg mijn eerste zoontje toen ik 14 was. Nog jonger dan jij dus! Het kan zeker hoor!
Je moet inderdaad een goed lichaam hebben (dus een flink partij borsten voor de moedermelk en lange benen).
Als je hulp van de vader kan krijgen (je huidige vriend neem ik aan?) moet je het zeker aannemen, zorg gewoon dat zodra hij 18 is hij fulltime gaat werken en dan hebben jij en je kind in ieder geval genoeg geld!
De lul moet inderdaad wel van een redelijke lengte zijn (+/- 22cm) dus zou dat gedeelte inderdaad bij zijn broer proberen!
Veel succes nog!
Xxxxx viti

Stiekem vind ik dit best grappig.

Maar lieve schat, ga eens heeeel snel met je ouders praten.

Nee, ik snap echt niet hoe ze daarbij komt hoor. Je gebruikt helemaal niemand. Behalve je vriend. En zijn broer. En je ouders, want die draaien er waarschijnlijk voor op. Nee joh. Helemaal niemand. No biggie!

Wel eerst meten, want 21,5 cm kan dus echt niet.

Ohja, goed idee. Een kind is geen hamster die je eventueel na een jaar aan je nichtje kan geven.