help!

hey, ik heb even wat advies van jullie nodig.

ik heb sinds een maand of 4 contact met een super leuke jongen. we hebben elkaar ook al een paar keer gezien en spraken elkaar elke dag op whatsapp (van goedemorgen berichtjes tot weltrusten midden in de nacht) en als we het allebei rustig hadden gingen we skype. en we flirten ook met elkaar enzo, en toen we elkaar zagen gezoend. ik dacht echt dat hij voor me ging en wat helemaal vrolijk. tot een week of 2 geleden. hij begon opeens heel raar te doen, mijn berichtjes te negeren (wel lezen en niet terug praten terwijl die wel overal online is) en dat deed ie een paar maanden terug ookal en toen heb ik hem erop aangesproken en werd ie soortvan boos omdat ik gelijk pissed was terwijl hij gewoon bezig was met school dus daarom niet reageerde. oke dat was uitgesproken en het ging heel goed tussen ons maar nu gedraagt hij zich al een paar weken raar. het negeren, wel overal online zijn en niet praten. ik heb al een paar keer geprobeerd weer een gesprek te beginnen, maar hij zegt alleen ‘hahaha’ of ‘lol’. ik heb het hele verhaal toen bij een vriendin van me eruit gegooid en die zei oke ik praat wel met hem, ze heeft met hem gepraat en hij zei dat hij me niet leuk vond, en dat het gewoon voor de fun was, net zoals bij het uitgaan. ik (wil) het ook gewoon niet geloven, want hij deed heel lief en leek echt verliefd. maar ik negeer hem nu al 4 dagen en vreet mezelf alleen maar op omdat ik hem overal online zie komen en gewoon niet praten, maar zal ik nu gewoon tegen hem moeten praten en vragen wat er is, of compleet negeren? het wordt volgend jaar sws ook lastiger omdat we dan op dezelfde school zitten,

hopelijk kunnen jullie me helpen!

1. hij is bezig met iets of hij vind een ander interessanter
  2. hij wil ff rust

Ik zou hem blijven negeren, hij doet ook geen moeite voor jou en hij heeft gezegd dat hij je niet leuk vindt. En wil je echt iemand die je ‘voor de fun’ wilt?

Als je het lastig vindt om hem te negeren en hem online te zien komen, zou je hem kunnen verwijderen.

Ik zou hem gewoon laten…Ook al heb ik t nog zo druk, altijd antwoord ik terug op iemand.
Ben benieuwd of dat hij misschien wel je aandacht wilt als jij hem niets meer laat horen

Ik zou m niet negeren, als jullie volgend jaar op dezelfde school komen en misschien veel vakken met elkaar volgen dan wordt het alleen maar awkward en een beetje haterig. Ik heb niet het idee dat je je er nu lekker bij voelt, dus dan kan je beter gewoon vragen wat er is. :flushed:

@ claire

ik voel me nu idd niet lekker. je ziet zo iemand telkens overal online opkomen en als je eerst 4 maanden lang 24/7 met elkaar praat en nu ineens niet meer is dat erg kut. ik heb volgend jaar ws 3 vakken met hem en we hebben allebei op dezelfde etage’s in dezelfde toren les, en moeten met dezelfde bus naar school dus de kans dat ik hem tegenkom is erg groot. heb echt geen flauw idee wat ik ermee aan moet ):

hij heeft je gebruikt, weg met die gozer, wat een lul.