Help!

Hee hallo iedereen…
Ik heb zeg maar een soort van probleempje…
In de meivakantie gaan we met school altijd iets leuks doen, en ik ga dit jaar ook mee…
Ik zou bij een paar vriendinnen op de kamer gaan, maar die willen dat opeens niet meer, dus nu zit ik dus met een probleem: iedereen heeft al groepjes gemaakt en ik heb dus niemand om mee op een kamer te gaan!
Hoe moet ik dat in godsnaam gaan oplossen, want ik wil wel echt supergraag mee!
xx

Is er geen enkel groepje dat een persoon minder heeft? En hebben jouw vriendinnen wel het recht om jou uit hun kamer te zetten? Misschien moet je anders met een begeleider ervan praten…

Stap naar een groepje, vraag of je daar bij mag en regel het met de leraren. Waarom zijn je vriendinnen ineens zo lullig?

Heeeey
Dat is inderdaad best wel vervelend!
Hoe kom het dat ze nu niet meer met jou op een kamer willen?
Je kan bij dit soort probleem altijd naar je mentor gaan!
Hij kan je denk ik wel helpen!

xxx

Fijne vriendinnen…
Maar je moet wel bij een ander groepje kunnen, want anders zou je niet eens mee kunnen. Praat erover met je mentor ofzo?

Ik weet niet waarom ze het niet meer willen, ze vonden het leuker met z’n drieen ofzo? Maarja ik weet iig wel wat ik aan hun heb nu…
Maarja in ieder geval is het nu super laat om nog aan een groepje te vragen of ik daar bij kan ofzo, want alles is natuurlijk al geregeld…
Met mijn mentor praten heeft weinig zin, en de begleider ook, want die hebben gewoon gezegd dat we het zelf maar moeten regelen…
iemand nog een ideetje?

Lekker niet gaan. Zou ik doen teminste. Als ze NU al lullig doen, wordt het ook niet zo’n leuk reisje/kamp wtever.

succes!