HELP!

ik heb een probleem
het gaat over mijn ex, we hadden 2 jaar iets, big drama toen het uit ging. Nu is het ongeveer 1,5 jaar uit, mijn gevoelens voor hem zijn nooit echt weg geweest.

Gister was ik gezellig met mijn vrienden in de kroeg, hij was er ook. De hele avond zat hij al enoorm te flirten met me, en we hebben een heel gezellige avond gehad.
Toen wilde hij me naar huis brengen, hij reed me tot het poortje wat hij normaal nooit deed. hij vroeg om een knuffel die gaf ik en toen plotseling begon hij me te zoenen, ik stond echt verstijfd. hij wilde ook verder gaan maar dat is niet gebeurd want ik ben ongesteld. en het is zoiezo een beetje tegen mn principes in.

maar ik als meisje ben natuurlijk weer op slag verliefd op mn ex. Maar nu komt het leuke, hij smst niet terug en op msn doet hij vaag.

Ik weet nu echt niet waar ik aan toe ben, ik wil wel met hem praten maar ben zoo bang dat het voor hem alleen maar pure lust was. ik zou hem wel terug willen, maar ben bang voor een afwijzing.

dus mijn vraag is eigenlijk, hebben jullie een beetje advies hoe ik dit het beste op kan lossen?

ps. sorry voor dit gefrustreede bericht.

Het komt eerlijk gezegd wel een beetje over alsof hij gewoon ‘zin’ had. Anders zou hij niet zo vaag doen. :cold_sweat: Maar goed dat je ongesteld bent dan…

Precies. Ik zou als ik jou was vragen aan hem of hij enige bijbedoelingen had. Zo niet, niet weer voor vallen want dan gebruikt hij je.

idd maar beter dat je ongesteld was dan! anders was je dus vet gebruikt he?.. anders moet je hem gewoon erop aanspreken… zo van: ja wat was dat nou laatst dn? je spreekt me een hele tijd niet, dan flirt je ineenx met me in de kroeg, we zoenen voor mijn huis! en dan haal je zulke streken uit? wat is er aan de hand? Nou en dan maar hopen dattie een semi-eerlijk antwoord geeft…maar onthoud goed, als jij niet ongesteld was geweest dan had’ie je vet gebruikt en er zo geprobeert mee weg te komen.

Had hij veel gedronken? Lijkt me duidelijk dat hij vooral op een one night stand uit was :S

Volgens mij had hij gewoon zin ja.

En in het vervolg een duidelijkere topic titel maken n__n

Het lijkt inderdaad gewoon alsof hij even een pleziertje wilden hebben…
Ik zou om duidelijkheid vragen.

neee hij had niet veel gedronken, hij was echt nuchter. en dat is echt zijn stijl niet, ik ken hem wel een beetje na die 2 jaar