HELP!!

Ik ben Sharina en ik heb een vriendin, maar ze laat me steeds in de steek!
Vandaag gingen 2 vrienden met dat R. dat meisje dus naar de bioscoop en die 2 vrienden E en L en ik hadden morgen met elkaar afgesproken maar L wou niet meer dus E en ik zouden met z’n 2en gaan, nu zijn hun met z’n 3en naar de bios geweest en dit was ons telefoon gesprek, want hun zouden nog komen naar mij toe als ze klaar waren met de bios:
:phono:
E. wat moetje (in een grap zin)?
S: Hoelaat komen jullie en zijn jullie al klaar?
E: Ja maar we gaan nog even rondhangen!
S: Maar we hadden afgesproken?!
E: Ja dus!
S: Ow dan zie ik je morgen.
E. Nou ik ga morgen naar L toe!
S: Maar we hadden afgesproken!
E: Ja maar als ik naar L wil dan doe ik dat!
(E & L hebben met elkaar)
S: Ow dus we gaan morgen ook niet?
E: Nou je kan mee als je wilt?
S: Ja ho…
Ik kon mijn zin niet eens afmaken en ik hoorde R al weer op de achtergrond roepen: NEE IK GA MEE!
S: Ow ik hoor net van R dat ik niet mee ga.
E: Oke doeiii!

Mijn vader zegt dat ik R uit me hoofd moet zetten want ze doet alleen aardig als ze niemand heeft.
Die 3 vrienden zijn allemaal 14 en L is heel erg aardig.

Is R een vriendin of moet ik voor haar oppassen ze doet namelijk heel aardig als ze wat nodig heeft en ik ben altijd het pispaaltje

Man wat irritant dat mensen altijd de namen als 1 letter hier neer zetten. Sorry maar ik heb geen zin in dit gepuzzel :’)

Heee :slightly_smiling_face: Wat vervelend! Als je het pispaaltje bent en R komt haar afspraken niet na… ik zou het gewoon tegen haar zeggen, als jullie alleen zijn ofzo. En als ze niet rekening met jou houd gewoon lekker links laten liggen :slightly_smiling_face:

Huh mocht je van je moeder ineens wel naar de bios met dat meisje dan? Ik snap niks van je verhaal…

Je zegt het zelf al; ze doet alleen aardig als ze wat nodig heeft. Laat haar dus lekker links liggen en zoek echte vrienden.

Wat verveld, ik zou R op bellen en het tegen haar zeggen. Als ze dan nog zo kortaf doet kan je haar beter uit je hoofd zetten zoals je vader zei. x

ooke ik heb geen zin op dat gesprek te lezen. maar een tip: laat nooit dat iemand je gebruikt.wie het ook is! dus luister naar je vader.