Help!

Heey

Mijn vriendje zie ik de hele zomer vakantie niet. Daar hadden we het allebei best moeilijk mee. Hij twijfelde of ik hem nog leuk vond en hij zij tegen mij dat hij me echt leuk vond en van me houd. Hij zij dat hij me nog leuk kon blijven vinden ook al zagen we elkaar niet. Ik zij dat ik hoopte dat het mij ook lukte om hem leuk te blijven vinden en dat ik het wel heel graag wilde. Want ik twijfel best erg aan mijn gevoelens voor hem. Maar we hadden afgesproken dat we zouden blijven whatsappen en bellen. Maar dat doet hij dus haast niet! Ik vroeg ook of hij me kon bellen omdat ik gister uit eten ging en naar een feest waardoor ik niet kon praten en dan zegt hij: is morgen ook goed?
Ik snap dat hij het ook dingen dat in de vakantie maar hij kan dan toch best soms even iets steuren want hij wilde mij niet kwijt. Maar morgen belt hij dus ook maar moet ik dan daar nog wat over zeggen?
LiefsX

Ik zou er niets van zeggen. Komop, je hebt vakantie. Dan denk ik echt niet aan alle mensen die ik perse elke dag een berichtje moet sturen. Eens in de week gewoon een belletje okee. Beetje vertrouwen in elkaar hoor.

En de meeste jongens zijn gewoon zo qua smsen en alles.

Vertrouwen…

Je twijfelde zelf aan je eigen gevoelens toch