Help!

Okee ik heb een probleem. Ik begin wel even bij ´t begin, komt ie:
Ik ben net terug van schoolkamp, en toevallig zaten hij en ik in dezelfde groep (mensen uit verschillende klassen kwamen in 1 groep enzo) en vanaf de eerste dag klikte t al en waren we steeds onder het lopen aan het praten enzo. (Het was zegmaar zo’n kamp waarbij je elke dag moet wandelen met 15kg bepakking, zuuucht haha). En de eerste avond kwamen ze in de tent sneaken van mn beste vriendin en nog een paar vriendinnen om mijn verjaardag te vieren. Daarna gingen ze snel terug naar hun tent en kort daarna kwamen wij bij hun (m’n beste vriendin en ik) en zijn we daar uiteindelijk in slaap gevallen. Ik in zijn armen zegmaar, handen vast… Je snapt het wel haha. En ik heb 3 nachten zo bij/met hem geslapen, heb niet met hem gezoend maar wel kusjes een paar keer. En gisteravond had ik 'm even (wakker)gebeld en toen vroeg ik of we nog zouden afspreken in de vakantie. Zei die: Ik ga volgende week al weg, dus ik weet niet. Steeds van die onduidelijke antwoorden. Ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen want ik wil niet te opdringerig lijken hihi.

Maarja, heeft iemand een idee? :slightly_smiling_face:

Aaahw zo schattig dat van in zijn armen in slaap gevallen :3

Misschien even wachten en dan nog een keer vragen? Of gewoon eerst heel gezellig met hem praten enzo, en na een paar dagen nog een keer vragen. (:

hmm lastig…
miss eerst gewoon op msn(of facebook enz) gesprekken voeren die niet perse over afspreken gaan? en wie weet vraagt hij jou wel om eens om af te spreken, het kan ook zijn dat hij jou allee voor kamp wauw.
sorry hier heb je niet zoveel aan
x

@WithoutYou16 jaaa schattig he! haha :slightly_smiling_face:

Jaa, en anders kan ik altijd nog afspreken met 'm nadat ie op vakantie is geweest toch… Maarja, thanks!

aaah, wat lieef!
hmm, sms hem als ie terug is van vakantie, of ie nog een keertje wilt afspreken!

Dit, en als ie dan weer zo afstandelijk antwoordt niet meer proberen want dan werkt het averechts.

helermaal mee eens laat het afspreken even rusten, blijf gewoon gezellig praten en als je denkt dat de gesprekken ook van zijn kant leuk blijven gewoon nog een keer proberen :wink: