help. zweetvoeten

ow neeeee.
Ik heb ENORME last van zweetvoeten!
heeft iemand tips om er vanaf te komen??
xxx stinkvoetmeisje

ze zeggen dat limoen in warm water helpt maar ik weet niet of het waar is.

-

had ik ook last van,
gewoon naar de dokter gestapt.
kreeg zown busje met vies stinkend spul maar na 10 sec. rook ik de hele dag niks meer; wonderspul!
ben alleen de naam kwijt… want omdat ik dat altijd gebruikte is het zo overggegaan, hmm raadpleeg de dokter?

‘xxx stinkvoetmeisje’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

vind wel leuk (:

mijn broer heeft zo een zalfje ervoor die je er elke avond moet opsmeren na een tijdje merk je dat het werkt!
even kijken hoe het heet hoor…er staat pedicare op en het kost 8,95 euro je kan het volgens mij gewoon bij de drogist kopen =)

tegen de geur: voetdeo.
tegen het zweet: niks, helemaal niks.
je kan goed wassen, vaak schone sokken aan, schoenen een dag aan andere dag ander paar schoenen. maar het helpt er niet.

maar die dingen die je er tegen kan kopen sluiten je poriën af zodat er geen zweet meer uit komt, maar dan kan ik je verzekeren dat dat zweet er op andere plekken uit gaat komen

HAHAHA.
maar in elk geval: je hebt er van die speciale deo sprays voor.

&elke avond je voeten met koud water wassen

weet niet of het werkt, ooit ergens gelezen xd

Talkpoeder in je schoenen en op je voeten strooien, maar ik weet niet of het echt werkt.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Geen idee.
Up.

misschien ligt het gewoon aan je schoenen ik heb er veel last van met goedkope schoenen en anders weet ik het ook niet

een voetbad nemen met den etherische olie

ik heb er ook last van als ik goedkope schoentjes draag
met schoenen met een leren zool heb ik er geen last meer van :grin:

Talkpoeder.n

Een voetbadje met sodakristallen een paar keer per week.
Ik had er ook echt veel last van, maar nu bijna niet meer.
en talkpoeder helpt ook al erg veel : D

leren schoenen dragen?

dankjewel allemaal:)

Mijn broertje had er last van, en hij smeerde gewoon Odorex op z’n poten. En het werkte ook nog :3