Help, zweet snel!

Heehee,
Ik zit met een probleempje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn school is 7 km van mijn huis vandaan en ik ga altijd op de fiets omdat het makkelijker en gezonder is. Maar ik zit elke dag met hetzelfde probleem, ik zweet heel snel onder mijn oksels en als ik dan op school kom heb ik zweetvlekken wat ik heel vies vind. Als ik voor dat ik weg fiets deo spuit helpt ook niet wat sommige zeggen.
Heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

Had ik ook :slightly_smiling_face:
Ik ben ermee naar de dokter geweest en die heeft me een speciale deo voorgeschreven. Ik denk dat de naam axitrans is. En nu heb ik er geen last meer van :slightly_smiling_face: x

Anti-perspirant deoderant gebruiken i.p.v. anti-transpirant.

Ik heb dat op mijn rug echt ranzig. --’

herkenbaar ik ging zelf voor naar dokter en die zei
we kunnen boel gaan botox
maar dat vond ik slecht plan en dokter vond me daar te jong voor

Hier heb ik vroeger ook last van gehad toen ik naar school fietste
Zo ben ik er van af gekomen je oksels wassen in de ochtend met lemon zeep
en daarna gewoon deo en je bent er de rest van de dag mee vanaf

Hier heb ik vroeger ook last van gehad toen ik naar school fietste
Zo ben ik er van af gekomen je oksels wassen in de ochtend met lemon zeep
en daarna gewoon deo en je bent er de rest van de dag mee vanaf

Ik heb een speciale ‘deo’ zal ik maar zeggen, want het is niet echt deo. Maar het is heel handig. Je spuit het onder je oksels (s’ avonds) en dan zweet je een paar dagen niet. Het is volgensmij gewoon te krijgen bij de kruitvat of etos

Maak je oksels schoon als je op school komt met bvb een zwitsaldoekje. :’)
+ Verwissel van shirt, anders blijf je die ‘plekken’ zien.

Volgens mij heb je iets van odorex dat je dus op je oksels smeert en dan zweet je niet meer, maar je hebt wel kans dat je op andere plekken begint te zweten.

hoe heet dat wat je hebt ? : )

Volgens mij bedoelde ze ook odorex.

odorex werkt goed en is niet duur! en anders even een schoon shirt meenemen.

ik heb iets van rexona dat je savonds op moet doen en dan zweet je heel dag niet ;d

op school een ander shirtje aandoen? (:
doe ik ook welles.
of dat ik een tanktop aan doe op de fiets, en dan het shirtje/blousje dat ik er over heen wou doen pas op school aandoen.

Die Odorex lotion!

ik heb dit ook maar niet alleen op de fiets gewoon de hele dag door. zo vies! maar ik gebruik nu ook odorex en het helpt al veel beter

odorex red levens. :’)

langzamer fietsen :grinning_face_with_smiling_eyes:

je moet antiperspirant gebruiken dan (dus niet antitranspirant).

Therme heeft een antiperspirantsprayer.
Volgens mij heeft odorex een hele lijn, die heet odorex extra dry.

Ik zweet ook heel erg, maar de geur kan ik gelukkig tegenhouden. De deo van the Bodyshop werkt goed, Nivea dry comfort en Dove minimising eigenlijk beter maar daar zitten wel “slechte” ingredienten in. Bij die van the Bodyshop zweet ik nog heel erg.

Mijn broer deed altijd een extra shirt onder z’n kleding aan die hij dan uit deed als hij op school aankwam. :stuck_out_tongue: