Help! Zware relatiecrisis

Heyhey,

Ik ben 14 jaar, bijna 15. Sinds een week of twee ga ik om met een jongen die 1,5 jaar ouder is. Hij is echt superlief en hij stelt me echt op m’n gemak.

We kennen elkaar dus pas superkort, maar ik merkte dat ik hem best wel heel erg leuk vond. Dus vandaag gingen we afspreken op school om gewoon even te talken, en toen hebben we gezoend(:

Het probleem is dus dat we allebei bang zijn dat een vriendin van ons hem ook leuk vindt. Ook kennen we elkaar pas een krappe 2 weken, en dat gaat allemaal een beetje snel.

Tips please?

Love,

Daisy

Dit noem je een zware relatiecrisis?

Ik denk, nu komt een vrouw van 30 met een verhaal dat haar man in een midlifecrisis zit en dat ze op het punt staan te scheiden.

Als jullie elkaar leuk vinden, gaan jullie er toch voor? Ik zie het probleem niet.

Wat een enorme crisis is dit… Het komt door het talken denk ik. Spreek naar elkaar uit wat je van elkaar verwacht en doe geen aannames over een ander meisje als je niks zeker weet. Als jullie elkaar leuk vinden dan kan niemand jullie toch tegenhouden.

Als dit al een zware crisis is…

Wauw wat een crisis. Maar wat is het probleem als zij hem leuk vindt? Zolang hij haar maar niet leuk vindt is het prima toch? En als je het te snel vind gaan moet je dat gewoon met het bespreken:)

Maar wat is nu dan je zware relatiecrisis? Lig je in een scheiding en heb je 2 kinderen en weet je niet hoe nu verder of wat? Maar goed ik zou zeggen ga met een relatietherapeut praten wie weet kan die je helpen met je crisis.

Ik zou in relatietherapie gaan ja

Hahaha zware relatiecrisis, je hebt toch nog niet eens een relatie?
Anyway, nou en dat een vriendin van jullie hem misschien leuk vindt?
Je kunt toch nog steeds samen relatie beginnen, en als je het te snel vindt gaan dan moet je het misschien wat rustiger aan doen.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

HAHAHA Ja mooooi

Haha jezus die titel. Oke even normaal reageren. Je kunt vragen aan die vriendin wat zij ervan vind. Heeft zij geen gevoelens kun je een relatie nemen. Heeft zij wel gevoelens dan kun je ervoor kiezen om wel een relatie te nemen of om het niet te doen omdat dat nogal pijnlijk kan zijn. Maar ik zou er gewoon even met haar over praten.

Wauw serieus?

:’)

Nou als dit een zware relatiecrisis is dan zou de liefdesleven van heel veel mensen een stuk zonniger zijn hahaha. Echt kind ga in de speeltuin spelen alsjeblieft.