help zwanger ?

okee dus ik neem nu al een jaar de pil en soms vergeet ik ze weleens en neem die dan zo snel mogelijk in.
Maar soms neem ik een pil meer om mijn maandstonden even uit te stellen .
Normaal zou ik vandaag dan mijn regels moeten hebben maar ik heb ze niet en de dokter zij dat je toch zwanger kan zijn als je je regels hebt met de pil .
Ik ben nu heel bezorgd want mijn lief zij al van ja je buikje is een beetje bol

wat denken jullie ?

Je verhaal is echt totaal niet duidelijk, sorry.

1. Als je je pil vergeet te slikken maar hem dan wel binnen 12 uur slikt, dan ben je nog veilig.
  2. Je kan ongeveer 1 keer per strip je pil ‘veilig’ vergeten, maar liever niet in de eerste week als je een stopweek hebt gehad.
  3. Neem alsjeblieft je verantwoordelijkheid en slik die pil gewoon of gebruik condooms! Je kunt wel je pil voornamelijk voor je menstruatie slikken maar als je daarnaast ook nog seks hebt ben je dom bezig als je de pil niet goed slikt!
  4. Doe een zwangerschapstest en dan weet je het.

Wooow, wat een lange zin x’)

Ik raad aan punten, komma’s, hoofdletters en een condoom te gebruiken.

:ok_woman:

Hahahahaa x’)

Hahaha is je buikje na 1 a 2 weken al een beetje bol? Moet een flinke baby zijn dan :cold_sweat:

misschien ben ik al langer zwanger aangezien je volgens de dokter je maandstonden blijft krijgen kben niej idioot ofzo

Nou… :roll_eyes:

volgens mij ben je zwanger. aangezien je buik al groter word.
noooot.

O god, niet weer he

Volgens mij denken sommigen echt dat wij hier op girlscene kunnen ruiken of je zwanger bent of niet…

Koop een zwangerschap test

hahaha

1. reageer aub normaal
  2. zwangerschapstest

Ik weet niet wat jij denkt, maar zij reageert gewoon nuttig…

Als je vergeet om vaak je pillen in te slikken, vind ik je nou niet bepaald de slimste om seks te hebben.

ik denk dat ze et over de topic starter had:P

aub hoor soms dat ik een keer in twee maanden ofzo en terwijl je hier zit te veroordelen toon je ook al wat voor persoon jij bent ik zoek voor mensen die iets gelijkaardig hebben meegemaakt of tips hebben geen mensen die mij de les gaan spellen of even slim willen doen

De les spellen? :’)
Leuke uitdrukking.