Help! zwanger of niet?

Hooi iedereen ik zit met een probleem ;$

ik denk dat ik zwanger ben maar weet niet zeker, laatst toen ik bij mijn vriend was ging hij er wel in maar als we dat merken halen we hem er meteen eruit, dat gebeurd zo’n 3 of 4 keer.
En nu vraag ik me af ben ik zwanger of niet? ;$
want ik heb wel beetje buikpijn en heel licht het gevoel dat ik moet kotsen, en me tepels lijken groter. Ik ben wel vandaag ongestelt geworden maar tot nu toe komt er niet echt veel bloed uit.

Help me alsjeblieft

Ten eerste is hier een algemeen topic voor: klik.

En ten tweede ben je heel erg dom bezig. Er bestaat een kans om zwanger te raken met de methode die jullie gebruiken (voor het zingen de kerk uit), zelfs als hij niet in je komt. Van voorvocht kun je ook zwanger raken. Dus gebruik volgende keer gewoon een voorbehoedsmiddel en ga niet onnodig zo’n risico lopen.

Die symptomen die jij beschrijft, misselijkheid, buikpijn en grotere borsten/tepels treden pas na weken of zelfs maanden op, en aangezien jij zegt dat je wel ongesteld bent neem ik aan dat het niet zo lang geleden is dat je seks hebt gehad, dus dat zijn waarschijnlijk gewoon schijnsymptomen. Jij ziet wat je wilt zien (of juist niet, maar je snapt wat ik bedoel). Waarmee ik niet wil zeggen dat het uitgesloten is dat je zwanger bent. Ik bedoel dat je er nu lichamelijk nog niks van zou merken.

Anyway, wacht even af of je echt ongesteld wordt of niet voordat je paniek gaat zaaien.