Help zoenen wel of niet vertellen aan boy friend

Hallo,

Ik en mijn vriende hebben nu 2,5 week en we hebben nog niet echt gezoend ‘french kiss’ meestal gaat dit denk ik wel van zelf maar bij ons niet ik ben ook echt bang dat ik het verkeerd doe nou wil ik het er wel over hebben met hem. maar dan ben ik echt bang dat die denk wat is dat dan voor een loozer maar het maakt me echt heel onzeker, ik ben nu 15 jaar dan hoor je toch gewoon gezoend te hebben.

Tuurlijk hoef je dan niet gezoent te hebben!
Het maakt echt niets uit hoor… wacht nou maar over een tijdje komt het vast van zelf :slightly_smiling_face: Ontspan gewoon en het word vanzelf vast wel een leuke ervaring en er ik niets om je zorgen over te maken, volgens mij was bijna iedereen zn eerste zoen een mislukking.

Op je 15e hoef je echt nog niet gezoend te hebben. Zelf werd ik ontgroend toen ik 15 was (maar vrij dicht tegen de 16 aan)
Ieder heeft daar zn eigen moment voor, het staat nergens aangegeven ofzo.
Ik zou het gewoon proberen. En mocht hij gaan kotsen, dan zeg je dat het je eerste keer zoenen was :’)

Hee, ik was ook super bang, ik was tenslotte al 16 en had nog niet gezoend. Maar je kan het bijna niet rampzalig doen hoor, helemaal niet als je gewoon staat enzo… Het komt echt wel goed, en anders kan je het inderdaad altijd nog zeggen, of iets van: Hmm sorry, mag ik 't nog een keer proberen. Wedden dattie geen nee zegt. En anders, dan leert hij het je maar haha.

Op je 15e hoef je nog echt niet gezoend te hebben! Veel beter wacht je op de juiste persoon dan dat je er spijt van krijgt. Eerste zoen is vaak rampzalig, maar dat komt door zenuwen. Zoek gewoon het juiste moment uit, wees relaxt en dan komt alles goed!
Succes!

Je hoeft op je 15e nog echt niet gezoend te hebben hoor.
Sommige zoenen pas voor 't eerst als ze 18+ zijn.
Don’t worry, zoiets gaat vanzelf.
Het moment daar, doe je wat je moet doen en niemand zoent geweldig de eerste keer.
Zo geweldig is het allemaal niet, ik weet nog goed dat ik meteen mijn mond wilde spoelen haha!

Over een zoen moet je niet praten, gewoon doen!

veel mensen scheppen op over ik was 12 en heb toen al gezoent , maar meeste mensen liegen erover.
en er is geen minimunleeftijd wanneer je gezoent moet hebben , of je nou 11 of 18 ben , het ligt eraan wanneer je er klaar voor bent.
Miss heeft jou vriendje ook nogwel nooit gezoent.
En je hoeft je nergens voor te schamen , voor iedereen is er eens de 1e keer met zoenen .
En het lijkt heeeeeeeeeeel eng de 1e zoen , maar als hij je zoent , gaat het meestal vanzelf , en het wordt keer op keer beter.
hij zal je echt geen ‘loser’ vinden omdat je nog niet gezoent hebt , een jongen heeft (lijkt mij) liever een meisje die nog nooit heeft gezoent dan een meisje die met iedereen zoent :wink: