Help. Zoeken welke TV serie dit hoort.

Haaai iedereen,

Ik ben al een lange tijd opzoek naar een oude TV serie, maar ik kon hem toch niet vinden. Spijtig genoeg weet ik de naam niet meer van en ook niet waar het oplijkt. Ik kan alleen een korte beschrijving geven.

Het begon met een klein jongentje die zijn Moeder dood ziet gaan, als hij zijn moeder aanraakt wordt zij weer levend, maar dan raakt zij hem aan en dan gaat zij weer dood en deze keer blijft ze dood. Later wordt die jongen groot en is die een man en hij is verliefd op een oude vriendin. Dan hoort hij dan zij ook overleden is en zoekt haar op en raakt haar aan en leeft ze weer. Hij vind haar nog steeds leuk, maar hij mag haar niet aanraken want dan raakt hij haar voorgoed kwijt. Volgens mij had hij in de serie ook een hond maar dat weet ik niet meer zeker. Volgens mij was het een soort misdaad serie, maar ook dat weet ik niet precies. Ik weet niet of jullie hier wat aan hebben en of jullie mij eventueel kunnen helpen zoeken naar de Serie.

Ik heb al zo vaak gezocht, maar niks lukte. Wel oude series terug gevonden en die gekeken. Blijven toch altijd wel leuk de oude series.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Pushing Daisies?

Je bent geweldig! (:

Die zocht ik echt al zoooo lang.

thankyouu.

Pushing Daisies is helaas wel gestopt na 2 seizoenen ofzo, echt superkut want ik keek het ook altijd!

Maar goed, antwoord gegeven, dus slotje. (: