Help! Zo dom gedaan bij een jongen

Ik vind een jongen al heel lang leuk en het is altijd gezellig en ik had veel contact totdat hij me plots negeert. En maar geen reactie komt op mijn appjes . En uiterlijk na een tijdje heeft hij wel gereageerd. Hij appte : ik ben niet in de stemming om te appen. Is dit een normale reactie? Na ongeveer een maand ?Ik was daar zo boos om , dat ik hem boze appjes heb terug gestuurd . Voelde me er echt rot door door dat appje van hem. En nu reageert hij daar niet op, snap ik , maar toch zou ik het fijn vinden als ik het zou kunnen oplossen. Dat we niet met een ruzie blijven zitten .Heeft iemand tips hoe ik dat recht zou moeten zetten?? Misschien nog een ander appje? Want bellen gaat denk ik niet werken en langs zijn huis fietsen en aanbellen is raar. Of is het nu echt einde oefening. Ik kan niet zien of hij het heeft gelezen omdat hij zijn leesbewijzen heeft uitstaan.

Ps: ik zie deze jongen niet meer in real life

Liefs Caro

Ik zou het even met rust laten, anders lijkt het of je hem bombardeert en niemand vind dat leuk. Als hij na een morgen of overmorgen nog niet heeft gereageerd, zou je sorry kunnen zeggen en dat je het jammer vindt dat het zo is gegaan

Oké dank je goede tip! Zal ik doen.
Vind je het trouwens niet raar dat hij zo’n appje stuurt ? Of is dat een volkomen normale reactie?

Ik persoonlijk zou hem vragen wat de reden is dat hij plots niet meer reageerde en dat je geen ruzie wilt, maar je wilt gewoon wat duidelijkheid over de situatie. Vond hij je niet meer leuk of is er iets gebeurd dat hij geen interesse meer had? zo iets zou ik vragen.

Ik heb dat gevraagd en toen kreeg ik dit antwoord van hem: ben niet in de stemming om te appen. Dus dat is heel vaag antwoord , weet niet zo goed wat ik daarmee moet

Ik heb dat niet helemaal op deze manier zoals jij dat verteld gevraagd dat ga ik denk ik wel doen. Is wel een handige tip!

Misschien dat je kan vragen of hij morgen dan wilt praten, omdat je er wel mee zit en rot voelt erover.
Is inderdaad wel een beetje vaag hoe hij reageert. :confused:

Via mobiel of appje?? Of real life ? Want ik zit nu telkens zeg maar voor me studie in Enschede en hij zit nu in Apeldoorn op school. waar ik ook woon . Weet niet of hij daar nou op wil reageren.
Maar je hebt wel gelijk.

Misschien dat je kan vragen of hij na school even wilt afspreken en als hij dat niet wilt of jullie dan via de app kunnen praten.

Kan idd, heb nu alle appjes van mij wel verwijderd. Is hij gelijk online . Kan beter echt vragen waarom hij niet reageert in plaats van boos te doen op zijn vage appjes.

Hij reageert terug maar heeft het bericht alweer verwijderd :woman_shrugging:t3:Echt raar dit

Misschien kun je de situatie even laten rusten. Ik snap dat je het graag wilt oplossen, maar soms heeft de ander gewoon tijd nodig. Je kunt op een later moment een bericht sturen dat je open staat om met hem in gesprek te gaan, aangezien je benieuwd bent waarom hij niet meer met je wilt appen… En dat als hij zo ver is dat hij je een bericht kan sturen om via app of in real life erover te hebben:-)

Dankjewel voor je reactie ! Ik heb hem nu idd gevraagd of hij wou afspreken, waar hij ja op reageerde en het hij heeft dat appje alweer verwijderd🤷🏼‍♀️. Eerlijk gezegd denk ik dat ik er nu echt niks meer mee kan. Is gewoon raar.

Laat het gewoon zitten. Mensen die gemixte signalen zenden, weten (soms) niet wat ze willen. Hopelijk zal hij uiteindelijk zelf actie ondernemen als hij weet wat hij wil. Jammer om te horen, maar genoeg jongens/mannen op de wereld ;-). De juiste vinden is weer een ander verhaal haha.