Help zijn verjaardag?

hey iedereen

Binnenkort is het de verjaardag van mijn vriendje hij word 17 en ikzelf ben 16. Hij heeft me voor mijn verjaardag een onwijs mooi armbandje gegeven van echt goud met echte diamantjes en daarom wil ik hem iets terug geven dat ongeveer evenveel waard is. Natuurlijk is het niet alleen het geld dat telt maar ik bedoel alleen maar dat het echt een mooi cadeau moet zijn waar hij verstelt van staat.

Ik heb zelf al gezocht naar cadeautjes maar vind niet echt iets goed en daarom heb ik jullie hulp nodig.
Ik dacht persoonlijk aan een mooi horloge van een goed merk, maar hij draagt nooit horloges dus ik weet niet echt of hij dat wel leuk vind.
Ik heb ook al gekeken naar weekendjes voor 2 maar de meeste zijn te duur. Ik heb namelijk maar een budget van 175 euro.

Overlaatst vertelde hij me dat hij de adidas schoenen stan smith mooi vond en ik dacht er dus aan om die te kopen met zijn eigen naam erop. maar ik weet niet of schoenen wel een goed cadeau is. Hij houd van gta en fitness maar hij heeft thuis zelf al fitnesstoestellen en gewichten, hij heeft alles van gta,… ik ben echt radeloos. Iemand die leuke cadeautjes weet?

alvast bedankt!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriendvriendin-136113.0.html

Deze vraag moet in het algemene topic. :slightly_smiling_face: