Hallo!
Ik heb jullie hulp nodig, want ik weet zelf niet zo goed meer wat ik moet doen.
Ik ben 17 jaar en mijn vriend is 21. We zijn nu bijna een half jaar samen.
Ongeveer een maand voordat ik mijn vriend leerde kennen, was het pas uit met zijn vriedin.
De laatste x dat hij zijn ex zag was met carnaval. Dat was toen hij mij al kende, en hij mij al leuk vond.
Maargoed, het punt is is dat zijn ex nog steeds denkt dat hun een relatie hebben, terwijl ze elkaar steeds minder speken en elkaar al een hele poos niet meer in het echt gezien hebben.
Ze blijft hem schatje noemen en ik hou van jou zeggen en het aller ergste is dat ze zelfs naaktfotos heeft gestuurd, terwijl ze wist dat hij en ik een relatie hebben(ookal wil mijn vriend dat niet zeggen tegen haar, omdat hij dan bang is dat hij dan zijn geld niet meer krijgt)
Gezien de naaktfotos kan je dus wel concluderen dat ze aardig gestoord is.
Maar de vraag is:HOE KRIJG IK HAAR UIT ONS LEVEN??!!
Want hij wil haar niet vaarwel zeggen totdat hij zijn geld heeft, en zei krijgt het geld niet bij elkaar, em ze rekt express tijd, want ze mag me niet.
Mijn vriend en ik hebben er ook vaak ruzie over, en dat is de reden waarom ik nu ook niet in slaap kan komen. Mijn gedachten worden overspoelt met dingen die ik haar aan kan doen.
Hebben jullie misschien tips voor mij? En haar uit mijn hoofd zetten lukt meestal maar 3 dagen en daarna maak ik me weer gek.
Desnoods komen jullie met een leuke wraakactie op zijn ex:p
Alsvast bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie goeie tips hebben voor mij, want ik kan ze goed gebruiken!