Help.. ziet hij me zitten?

hallo allemaal

sind kort ben ik terug met een jongen aan het sms’en, ik ken hem al wel een hele tijd, want een jaar geleden hebben we al een keertje gezoend, maar niets serieus. Nu sinds vorige week ben ik hem terug tegen het lijf gelopen, en gisteren is hij dan bij mij een filmpje komen kijken, hij was zo veranderd en gegroeid. ik stond daar letterlijk met open mond toen ik hem terug zag. Maar het is dan ook gebleven bij een filmpje kijken, ik denk wel dat ik hem nu echt leuk leuk vindt. Want hij zit elke seconde in mijn gedachten, en ik word al irritant als hij 5 minuten niet antwoord…

Nu was mijn vraag hoe merk ik dat hij mij ook wel zou willen? voor een vaste relatie dan? Soms denk ik dat hij hints geven, dat hij mij ‘perongeluk’ aanraakt, en ineens zijn arm om me heen legt. Maar hij heeft nog niets gezegd, alleen dat we volgende week nog een keertje film gingen kijken omdat het wel leuk was. Maar ik weet alleen niet of het voor hem vriendschappelijk is of meer,… iemand die kan helpen?

Of hoe laat ik hem subtiel merken dat ik hem echt wel zie zitten?

dat mag je hier plaatsen:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html