Help ziek. ;a

Nou sinds een paar uur heb ik enorme buikpijn aan diaree ;a &natuurlijk moet ik morgen weer de eerste keer na school om kwart voor 11 ;( en ik kan dus niet naar school nouja ik kan wel maar dan moet ik dalijk om de 5 minuten naar de wc en dan vinden ze me natuurlijk meteen raar, ( heb dus nieuwe klas ) En als ik aan mn moeder vraag om thuis te blijven gelooft ze me niet -.- aangezien ik dehele vakantie niks heb gehad en nu is het de eerste schooldag en dan heb ik natuurlijk weer iets :frowning_face: dus wat ik graag zou hebben is tips voor mijn buikpijn/diaree
xxalvast bedankt :slightly_smiling_face:

norrit

bananen eten

diareeremmer?

loperamide of immodium nemen.

Veel vezels eten was het toch?

Dat is bij ontstopping

Ehm veel water drinken is goed en misschien ook norrit tabletten en dan vanavond de hele tijd op de wc blijven, succes!

en beschuitjes.

bananen is het meest natuurlijke middel wat helpt tegen diarree, anders inderdaad norrit, maar dat moet je wel in huis hebben natuurlijk.
voor de rest zijn daar allemaal pilletjes te halen bij de drogist die binnen een paar uur werken :wink:

We hadden nog maar 1 banaan en geen norrit :frowning_face::frowning_face: idd heel de avond op de wc zitten en ik heb nog wat middeltjes gelezen die we wel hadden en nu maar hopen :slightly_smiling_face: Nog meer tips? ;d

Als het morgen niet over is gewoon thuis blijven en pilletjes halen. En voor vanavond gewoon nog rustig aandoen, water drinken en hopen dat het over gaat!

immodium. echt dat werkt geweldig!

&witte rijst eten. Ook al is dat nu wat laat…
rijstwafels eten dan. Maar dan goed bij ingredienten kijken of je niet de zilvervliesrijstvariant hebt :grin:
bananen dus, beschuitjes (niet die volkoren), crackers van witmeel…

Dat is dus precies wat ik namelijk niet mag hebben xD

Diarreeremmer is wel slecht. De diarree gaat daardoor niet weg, maar wordt uitgesteld, geremd dus. Het moet er toch een keer uit!

Norrit is inderdaad erg goed, en ook ontbijtkoek werkt goed bij darmproblemen. :slightly_smiling_face: Beterschap!

misschien naar de dokter? :’)

volgens mij helpt slappe thee (zonder suiker) en een beschuitje ook goed…

YES hetis over :grinning::smiley:
Nouja nog beetje buikpijn maar doordat ik vroeg ben gaan slapen is het over ofzo :grinning:
Gelukkig iedereen bedankt voor de adviezen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: