help, zal ik een tatoe nemen ter nagedachtenis?

Hai allemaal,
Ik heb jullie advies nodig, ik ben nu inmiddels 17 jaar en ik zit al een half jaar, misschien iets minder, ongeveer over dit idee na te denken
Ik was een tweeling maar het hartje klopt in de buik op den duur niet meer
Nu zat ik er over na te denken omdat ik een heel gemis gevoel heb om een tatoeage te laten zetten als gedachte aan haar
Een niet te grote, en op een plek wat niet direct zichtbaar is, dus ik dacht aan mijn enkel
Het lijkt me zo’n mooi idee
Alleen mijn vader zegt bijvoorbeeld ik ben bang dat je er later spijt van krijgt, dus ben ik al maanden aan het twijfelen ik vind het zo’n mooi idee maar wat zou ik er later van vinden? Ik ben nog maar 17
Wat zouden jullie in mijn geval doen?

Je bent nog maar 17, het idee is heel erg leuk en lief! Ik zou het er nog eens met je ouders overhebben, als je het na de zomer nog heel graag wil kun je dan misschien een nemen? Of gwn een keer een ontwerp laten maken die je graag wil, maak dat met een fineliner op de plek waar je hem wilt, zo kun je zien of het je leuk lijkt en hebben je ouders ook een beter beeld.

Ik zou wachten tot je 18 bent, een besluit hebt genomen over het ontwerp en een tattooshop hebt gevonden waar je een goed gevoel bij hebt.

Ik ben ook tweeling en heb in februari een tattoo met haar laten zetten. Mijn zus heeft twee matroushka poppetjes ingekleurd met de datum en tijden van onze geboorte. Ik heb 1 matroushka poppetje zonder kleur.
Vind de reden wel mooi, maar je moet er goed over nadenken.

Nee want als je het echt wilde en het 100% zeker wist had je het wel gedaan i.p.v. vragen of wij dit een tof idee vinden.

Wacht ermee als je nog twijfelt. Het kan altijd nog, je moet het pas doen als je het 100% zeker weet