Help! Witte broek helemaal onder de vlekken, iemand advies?

Hallo allemaal,

Gisteren was ik naar een feest in een tent alleen ik had een witte broek aan. Mijn moeder zei dat dit niet zo slim was, maar ik was te eigenwijs. Heb mijn lesje wel geleerd.

Er zitten nu namelijk 3 verschillende vlekken in: Rosébier, curry en bloed. Weet iemand hoe je dit eruit krijgt?

Groetjes! en alvast bedankt.

Bloed krijg ik er vaak uit door met koud(!) water en zeep/shampoo het ergste weg te borstelen, of met melk. Daarna gewoon de wasmachine in, meestal doe ik het dan wassen op 30 graden en zie je er achteraf niks meer van.

Groene zeep of liever nog ossengal. En inderdaad eerst goed uitspoelen.

vanish voor de hardnekkige vlekken. heb hier zelfs rode wijn mee uit een shirt gekregen

Dat is wel magisch spul inderdaad. Ik zou dat even kopen (als je moeder het niet in huis heeft, de mijne wel haha) en de bloedvlekken inderdaad van te voren even met behandelen met koud water en zeep (bv. Dreft of ossengal). Voordeel van wit is dan wel weer dat je goed tekeer kunt goed met schoonmaakmiddelen.

Dankjewel allemaal! Zullen zo eens gaan kijken!

Inderdaad vanish, maar zorg dan wel dat je alleen witte dingen wast. Het werkt goed oa door de bleek, dus Geen gekleurde dingen bijgooien

Ik zweer hierbij.
Bloedvlekken uit witte kleding gekregen met die zeep.

rtrtrtrtrt ja

Witte tandpasta laten intrekken en eruit borstelen