Help, wie kan me helpen bij een opdracht kunst op school ?

Hee,

[i]Voor school moet ik een kunstwerk maken met het onderwerp “puur” of “rauw” (Denk bij rauw dan niet aan rauw vlees ofzo haha).
Het liefst wil ik een kledingstuk maken, maar iets anders is ook wel leuk.
Heeft iemand misschien leuke ideeën ? Weet iemand bijvoorbeeld hoe ik “puur” in een kledingstuk kan verwerken?

Ideeën zijn welkom (: [/i]

xxx

Iets minimalistisch, of iets in nude kleuren of iets wat iemands figuur goed laat uitkomen zodat je het pure van een vrouwheid kan laten zien. Gewoon wat ideetjes haha!

Puur natuur?

Iets met veel natuurtinten zoals (herfst)blaadjes?

Pure chocola :tipping_hand_man:
Ehm, nee geen idee sorry

Hahah mijn zus zei inderdaad ook al dat ik allemaal papiertjes van pure chocola moest gebruiken, maar ik denk dat ik toch maar richting puur natuur denk en gebruik maak van nude kleuren (:
Bedankt in ieder geval !

Als ik jou was, zou ik een kledingstuk maken van grove katoen, met een rommelige ‘‘afwerking’’ (bij de naden enzo).

Een jurk is denk ik het fijnst om bij deze opdracht te maken.

bij puur natuur denk ik eigenlijk niet echt aan kleding… meer aan een naakt lichaam… zonder kleding dus… XD maar goed. kan je dus niet echt verder helpen. :wink:

Hahah jaa, maar ik heb niet echt zin om een naaktiets te maken voor heel de school xD

Ik dacht bij rauw(grof, ruw) aan iets met schuurpapier :slightly_smiling_face:

Je kan wel een grove stof gebruiken, iets stoers, en er dan wel iets simpels van maken dat het toch nog puur blijft zegmaar

Haha, geniaal!

Rauw moet ik denken aan niet geslepen diamant en andere edelstenen.

Haha, ik heb echt precies dezelfde opdracht op het moment. Ik vond het heel moeilijk om iets te verzinnen want ik wilde eerst ook iets met kleding doen maar ik kwam daar niet uit dus toen heb ik wat geschetst. Je kunt bijvoorbeeld ook iets doen met zwangerschap. Dat is puur en rauw tegelijk. De puurheid van een nieuw leven maar tegelijk ook de rauwheid van hoe de geboorte verloopt.

Puur kan zijn door een dieprode jurk te maken.
Zoiets als Prinses Maxima wel eens draagt op Prinsjesdag ofzo.

Voor rauw zou ik gaan voor een donkerblauwe broekpak.

een naakt iemand :slightly_smiling_face:

onbewerkte materialen, pure materialen,
of pure elementen, water, lucht, vuur enzo

puur als in het lichaam, vooral baby’s
of als in natuur

rauw
rauw als rauw vlees
een rauw iemand, een ruig iemand

Mijn eerste gedacht ging naar de schilder Rothko (colorfield paintings), maar dan met koude kleuren en je verf heel grof aangebracht.

Misschien kan je zoiets doen dat je een schilderwerk of iets maakt en je materialen heel ruw aanbrengt, zodat je enig reliëf krijgt.

Bij rauw denk ik aan niet heel gedetailleerd en niet helemaal mooi afgewerkt maar wel zodanig dat het echt een kunstwerk is en dat het dus eigenlijk ook echt puur is en dat je echt ziet waar het om gaat, sorry beetje vaag

Ahhh super bedankt allemaal!
Hier kom ik denk ik wel iets verder mee (:
xxxx