HELP, WIE IS GOED MET PC'S IK KAN IETS NIETT

heei, er is zoo een document en dat kan k opeens niet meer openen maar het is een werkstuk en echt SUPER BELANGRIJK, en ik hoop dat een vn jullie mischien weet hoe ik dit op moet losse, want ik krijg allemaal rare vierkantjes achter elkaar en k ben echt in paniek dankje,x

TITEL NIET IN HOOFDLETTERS, leer typen en leg het eens duidelijker uit.

uhmm ik weet het niet. Zou ik het even voor je proberen. Geef je msn in een note ofzo kan ik kijken of ik het hier kan openen.

Kun je iets duidelijker zijn ? Waarmee heb je je werkstuk gemaakt word zeker ?

openen in een ander bestand ofzo?

als ik haar was dan zou ik ook onduidelijk typen op dat moment xD
ik raak ook altijd helemaal in paniek als ik iets niet kan openen op mijn pc…

ontopic: idd… stuur het ff naar iemand anders en vraag of die het wilt openen?
als je wilt kan je dat bestandje ook naar mij sturen… maar iemand hierboven bood het al aan…

Nou ik heb dat ook een keer gehad, en bij mij was het weg. Ik heb er ook niet echt verstand van dus misschien is er wel een manier om het terug te krijgen!

Een converter downloaden?

Zo’n reader voor word :slightly_smiling_face:

Heb je het bestand van iemand anders? Want dan is het waarschijnlijk in de nieuwe versie van word. Moet je even vragen of hij/zij het anders opslaat. En anders, weet ik 't niet. Want je verhaal is niet heel duidelijk.
En geen hoofdletters maar dat is ook al gezegd.

Nou ik had het gemaakt in open office en ik stuurde het naar mijn email, en toen ik het weer wou openen gewoon op me pc niet uit me email kon het opeens niet meer heel raar en deze tekens komen er : ###########

fockingraar,

helpppp:$

ABN typen, dan Open Office downloaden, en het bestand met Writer openen. Waarschijnlijk krijg je hem dan wel geopend, want Open Office kan zo ongeveer elk document openen.

wat is abn ?

-

naar jezelf sturen op de mail, opslaan, word openen, bestand openen. voilà. en anders in klembord ofzoiets openen.

algemeen beschaafd nederlands

Ik had dat een keer met excel, maar dat kwam omdat ik een laptop op vista had en waarop ik het document gemaakt had was een andere pc… nog XP volgens mij. Misschien ligt het daaraan?