Help? Wie heeft dit ook?/Heeft advies

Nou, wat ik niet snap
Dit gebeurt mij altijd en ik weet niet hoe dit kan
ben benieuwd of meer mensen dit hebben
Maar steeds als ik een jongen leuk vind en dan bedoel ik echt heel leuk
kan er hele tijd mee bezig zijn , echt heel leuk vinden ook veel praten natuurlijk
In t echt en via whatsapp maar dan als ik van zijn kant weet
Dat hij echt serieus wil worden of dat ienmenook leuk vind
Dan zie ik inneens alle negatieve dingen aan de mogelijke relatie en ook aan de jongen
Hoe kan dit?! Want van de voren vond ik m juist heel leuk
en nu bijvoorbeeld een jaar later van een bepaalde jongen heb ik spijt
Want hij was toch wel heel leuk! Maar hoe kan het dan dat ik op dat moment
Dat het KAN mijn gevoel inneens zo omslaat?

Nou ik ben benieuwd of iemand wat weet
Alvast bedankt

Heb je misschien een relatie (of vriendschap) gehad waarbij iemand opeens zn slechte kant liet zien ofzo, dat je daar nog onbewust last van hebt?

En anders, iedereen heeft slechte en goede kanten. Het is misschien wel goed dat je erbij stilstaat dat mensen slechte kanten hebben, maar het is zeker vervelend dat het een relatie in de weg zit.
Ben je ervan bewust dat het niet persee aan die jongen ligt als jij dat bij iedereen zo hebt, probeer je er overheen te zetten en zeg het desnoods tegen hem, dan weet hij wat er aan de hand is als je je misschien opeens anders gedraagt.

Ik heb precies het zelfde, als ik iemand echt heel heel leuk vind en hij laat merken dat hij dat ook vind ga ik alleen letten op zijn afknappers( niemand is perfect iknow iknow) vreselijk irritant

Misschien ken je hem nog niet goed genoeg, en vertrouw je er (nog) niet op dat hij wel leuk genoeg is om iets mee te hebben. Je zou ook eerst wat meer tijd met hem door kunnen brengen en kijken of je hem dan nog steeds leuk vind!

Dat probleem heb ik ook! Maar ik denk dat als je de juiste jongen hebt, dat dat dan niet zo is. Want dat had ik… haha.

een soort bindingsangst?
misschien wil je gewoon nog niet aan één jongen vast zitten?

ik heb dit ook, maar ik heb last van bindingsangst. misschien heb je inderdaad ook last van een soort bindingsangst?

Dankje voor de reacties
Nee ik heb geen negatieve ervaring met een relatie
Ik ben zo te zien ook niet de enige dus maar gewoon volgende keer eens proberen
door te zetten of inderdaad tegen hem zeggen… (Nu is t makkelijk praten maar als t zover is dan ga ik me echt aan alles irriteren zo raar)

ja heb ik ook, maar dat komt omdat ik denk dat het gras groener is bij hem

Jaa ik ook! Als ze echt heel veel aandacht voor je hebben dan denk ik naa laat maar, maar als ze je iets meer, ja hoe zeg je dat, gaan “negeren” dan istie opeens toch wel heeel interessant :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk ben je gewoon nog niet klaar voor een relatie

‘You always want what you can’t have and when you get it, it’s not always what you expected’

Maar ja ik heb hier ook best last van, waarschijnlijk heb ik een soort bindingsangst of ben ik gewoon nog niet klaar voor een relatie. Vaak als een jongen een keer interesse in mij toont haak ik af… zo irritant. Maar wat hier ook al gezegd is niemand is perfect ofcoursee :slightly_smiling_face:

Ik denk dat iedereen hier wel in bepaalde mate last van heeft…
Als je niet naar de nadelen kijkt dan ben je of bijzonder moedig of bijzonder dom…
‘Liefde maakt blind’ zeggen ze altijd, en dat is niet echt iets positiefs, dus wees maar blij dat je alles even objectief kan bekijken, zodat je echt weet of het wat kan worden, ipv je in iets vastbijten wat op een mislukking uitloopt…

Een beetje twijfel zal er altijd zijn, dus helaas moet je soms even de stoute schoenen aantrekken en de gok wagen… hoe moeilijk dat ook is…

[quote author=xoxsannee link=topic=288189.msg273978437#msg273978437 date=1386001843]
‘You always want what you can’t have and when you get it, it’s not always what you expected’

Ja precies haha!

miss nog niet klaar voor een relatie?? xx