Help! Wie doet er ook binnenkort theorie-examen?

Hallo iedereen,

Ik heb morgen mijn theorie-examen (van t autorijden), en ik ben lekker bezig met het oefenen van examens. Ik kom er alleen net, na mn hele kamer op de kop gezet te hebben,achter dat ik de antwoorden niet kan vinden! Zou iemand alsje,alsje,alsjeblieft de antwoorden van 2 of 3 examens hier neer willen zetten? Of is er een site waar de antwoorden misschien ook staan?

Alvast heel erg bedankt!

Upje? Hmm, misschien moet ik toch maar ook eens wat aan mijn chaotisme doen xD

Huh, ik deed het altijd via een cd-rom? Misschien moet je er wel even bijzetten wat voor examens je hebt gedaan, er zijn er volgens mij zoveel toch?

Het zijn er indd veel, alleen ik heb zo’n boek. En ze waren achter mn bureau gevallen dacht ik, alleen ik kan ze dus echt nergens meer vinden…

Zijn er niet best veel verschillende boeken?
Misschien heb je iets aan gratisrijbewijsonline.nl en onlinetheorieles.nl

Ja dan zou ik dus even zeggen welk boek je precies hebt, van welke uitgever enzo. Dat maakt het voor anderen wel makkelijk om jou te helpen.
Overigens succes ermee, als je alles goed hebt geleerd is je theorie niet zo moeilijk!

Dankje :slightly_smiling_face: Heb je er zelf ervaring mee? Want er staat voor 1.95 kun je alle examens doen, dat klinkt best oke toch?

Ik heb het boek met 1020 vragen, zo’n mercedes voorop. 13e herziene druk van maart 2009, van Verjo bv.

Ik heb er geen ervaring mee, heb pas 4 lessen gehad en heb nog geen zin in theorie xD Maar ik ging een tijdje geleden googlen en toen zag ik deze, dus ik weet helemaal niet of ze betrouwbaar zijn of niet.
Maar 1,95 is niet veel geld om het te proberen.

Ik vind trouwens die onlinetheorieles.nl er betrouwbaarder en professioneler uitzien dan die andere site.

Nee inderdaad, dacht ik ook al. En je moet betalen met ideal, wat best betrouwbaar is. Ook stonden er best veel goede reacties bij :slightly_smiling_face:
(trouwens, jouw onderschrift is echt geniaal xD)

Haha dankje :stuck_out_tongue: Ja, iDeal is wel betrouwbaar, beter dan zo’n smsje, en ik zag idd ook goede reacties. En je kan een iPad winnen xD

http://www.volkswagenrijb…ren/theorie_oefenen.shtml
hier kan je 2 gratis proefexamens doen, vond ik wel handig.
maar vooral die cd was echt super handig.
ik had die van mijn rijinstructeur geleend, misschien kan je het hem/haar vragen (als je al lest)

Het probleem is alleen… dat ze morgen haar examen al heeft! ;p Ze zal die cd-rom dus waarschijnlijk niet meer kunnen lenen.
Ik zou idd dan zo’n online test proberen, 1.95 is ook niet heel duur daarvoor. Wees overigens niet bang als je bij het oefenen niet slaagt. Ik had zo’n cd-rom met 10 examens, had ze allemaal een keer gedaan, sommige zelfs 2x, en was nog nooit geslaagd :pensive:’ Was echt strontzenuwachtig toen ik voor m’n echte examen ging, bleek ik daar maar 4 fout te hebben! Het gaat meer om het idee dat je weet hoe zo’n examen in z’n werk gaan (-;
Succes!

^^ ohja ik let niet helemaal op haha. slimmm

bij mij was het trouwens andersom, ik slaagde elke keer voor die examens op de computer, en toen ik daar zat zakte ik net. gelukkig 2e keer wel gehaald. :slightly_smiling_face:

Haha das echt goed xVlinderr! Ik heb nou die onlinetheorie.nl geprobeerd, en hij is heel fijn, ook met de theorie uitleggen. Dus als mensen nog een handig programma zoeken zou ik die doen. (het is trouwens niet zo dat ik nu pas begin met leren, ik heb het hele theorieboek geleerd, alleen bij de examentrainingen kan ik de antwoorden niet vinden :stuck_out_tongue:) Bedankt voor alle tips in ieder geval!

Ah balen zeg! Zijn het ‘‘permanente’’ medicijnen? Ik vind het echt héérlijk om te rijden :slightly_smiling_face: Dankjewel! Jij ook succes :slightly_smiling_face:

En heb je het gehaald? :slightly_smiling_face:

Ik heb pas theorie examen gehad, maar ik had een cdrom met antwoorden dus weet niet hoe k je kan helpen.
Heb 't wel gehaald trouwens!

He shit, als ik dit eerder had gelezen had ik antwoorden voor je kunnen overtypen! : ( I’m sorry…
Ben je geslaagd trouwens? :grinning: