help, werkt dit dieet?

hoioiiii
ik heb een vraagje hebbe jullie wel eens dit dieet gedaan?
http://www.dieetblog.com/…-in-1-week-met-dit-dieet/
of keennne jullie nog een ander dieet weaarmee je veel afvalt in 1 week
dankje alvast

xxx

Kom op je bent dertien, ga niet beginnen aan een dieet. Ga gewoon sporten en iets gezonder eten als je jezelf te dik vind :\

Diëten werkt alleen op korte termijn, daarna kom je gewoon weer aan. Dus als je echt wilt afvallen moet je gezonder (en minder als je veel eet) gaan eten en veel gaan sporten.

En ik lees net dat je 13 bent, dan moet je al helemaal niet gaan beginnen met diëten.

Dit lijkt me een harde klap voor je lichaam. Ik wed dat je na die week gewoon heel snel aankomt ter compensatie.

Drink voldoende, beweeg voldoende, laat frisdranken en andere suiker/zoetstof houdende dranken staan.

Als je dertien bent zou ik niet beginnen aan een dieet, zeker niet zo’n dieet.

dieeten? kom op je bent 13.
ga gewoon minder snoepen, 1x iets zoetigs op een dag is genoeg hoor!

Wtf, wat hebben mensen tegen 13-jarigen die willen afvallen? Ik geef toe, een dieet gaat niet werken, maar dit geldt niet alleen voor mensen onder de 13. Een dieet werkt nooit. Nooit. Tenzij je een maand slank wilt zijn, en de maand daarna 2x zo zwaar. Ik wordt echt pissed als mensen zeggen dat ik niet moet gaan afvallen. Ik ben 14, maar ik groei niet meer. Ik was op mijn 9e al ongesteld, bovendien ben ik Aziatisch, dus van mijn lengte komt ook niet veel meer. Iedereen moet gewoon ophouden met judgen, wie weet heeft dit meisje wel zware overgewicht, is ze stiekem toch 20 maar heeft haar leeftijd verkeerd ingevoerd of heeft ze een heel andere bouw (Aziaten, like me, kunnen bij BMI 22 al overgewicht hebben). We weten dat allemaal niet, en met zo’n opmerking als ‘Afvallen? Kom op, je bent pas 13’ scheer je van alles over een kam en dat vind ik niet kunnen.

En OT, ga sporten, eet gezonder, healthspo, je weet wel. Dieten helpt nooit.

Oh wait, jullie hebben het allemaal over ‘dieten’ is slecht op 13-jarige leeftijd. Toch blijf ik bij mijn standpunt dat dieten op elke leeftijd slecht is, dus dat verband met 13 jaar snap ik niet. Bovendien worden er overal in andere afval-topics het afvallen van jongere meisjes afgekraakt.

hoi
ik ben 14, weeg 74 lengte 170cm
ik ben te zwaar ik moet 10kg lichter zijn en bovendien heb ik powerslim dieet gedaan waarmee ik 7kg ben afgevallen 2 kg ben aangekomen en dat was heel moeilijk vol te houden voor een 14 jarig scholier dus nou wil ik nog ff de laatst 3 wekn van de vakantie nog wat kilos kwijt

zo
nog wat te zeggen mensen

Het is gewoon slecht op jonge leeftijd, ik zeg niet dat het wel helpt als je ouder bent. Maar het is dan gewoon niet slecht meer voor de groei. En ik vind het gewoon tot je 20ste ongeveer erg slecht. Dus ja ik vind veertien jaar ook slecht, maar je moet het zelf weten…

Zit je bij een diëtist?

dat werkt eit bij mij en ik heb bij een dietist gelopen maar dat werkt neit omdat ik me er niet aan kan houden dus als ik in 1 week kan afvallen dan doe ik dat toch denk ik en bij mijn vorige dieet moest ik calcium en vitamine slikken omdat ik geen melk mocht en geen fruit

Oh, dit is zo’n koolhydratendieet? Dat doet mijn moeder ook… volgens der zelf is ze wel een paar kilo afgevallen maar ik zie het er niet aan af.

hahah dat zeg je tog niet tegen ohaar das zielig doet zij niet atkins

^ Heb je het nou tegen mij of?

ik heb ook een tijdje koolhydraat arm geprobeerd maar het is amper te doen als kind omdat je ouders allemaal speciale boodschappen moeten halen omdat je heel veel niet mag. En het zijn hele rare maaltijden…

Waarom helpt gewoon gezond eten en sporten niet bij je?

ja ik heb he ttegen jou :stuck_out_tongue:

en voor lizzjoey tuurlijk helpt gezond eten en sporten maar ik wil graag snel afvallen en ik vin ddat ik over het algemeen exept vakanties wel gezodn eet

Oh, nou ik snap je reactie niet helemaal. Ik heb sowieso niet tegen m’n moeder gezegd dat ik niet zie dat ze is afgevallen hoor. Ben niet gek.

Dit is wat ik elke dag eet

o:2boterhammen met smeerkaas
t: pakje liga milkbreak
l:2boterhammen met smeerkaas
t: pakej liga milkbreak
a: vlees en groente

aaleen die koek is ongeszond verder niks lijkt me