Help, welke van deze mobiels?

Welke van deze mobiels vind je het mooiste en welke kleur dan?
of heeft 1 van julie mischien 1 van deze mobiels wil die er dan wat over vertellen?

http://burnyourfuel.com/My_Files/LG/Cell-Phone/KS360/lg_ks360.jpg

LG KS 360

http://www.electronicpulp.net/wp-content/uploads/2009/02/lg-cookie-1.jpg

Lg cookie.

http://www.gsminfo.nl/nieuwsmedia/images/phones/Samsung/Samsung_S5230_1.jpg

Samsung star nog wat.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[list=*]

ik heb ze geen van allen…
maar als ik jou was zou ik die onderste kiezen, want LG is slecht!

verplaatst let even op joh!

Ik heb opgelet & bewust in lifestyle gezet. Omdat mobiels daar toch bij horen?, tenminte in mijn leven wel :grinning:

& @ eerste reactie; ja ik weet. Maar ik vind ze soms wel echt te moooi & bij sommige mensen is er niks aan de hand met die LG’.s

De eerste is nice

Ik heb die LG, en normaal gesproken haat ik LG. Want ik vind het
inderdaad een slecht merk, maar ik heb nog helemaal géén problemen er mee gehad.
Die rode is nergens te vinden, en blauw heb ik ook niet gezien : (
Ik heb de roze.

neem die 3e!

Die samsung nog wat is leuk (L)

Die eerste wilde ik eerst ook, maar toen ik in de winkel ging kijken bleek dat de toetsen HEEL klein waren en dat je hele dunne vingers moet hebben om te typen xd. Dus ik zou 1 van de andere 2 nemen (:

LG. Normaal is LG inderdaad kut, maar op het gebied van touchscreens schijnen ze juist goed te zijn. Plus dat ik die het mooist vind en deze nog lekker simpel is. Niet zo’n ding met weet ik veel hoeveel functies die je toch niet gebruikt.

Oh en ik bedoel de LG Cookie dus.

Bedankt voor de reactieee’s !
weet iemand hoeduur die laatste in de winkel is, of heeft iemand die al in de winkel gezien?
want ik had op internet al wel gezien en daar was die 179,- maar de lg cookie was daar ook 150 en int echt 130 oofzo.

ik heb de LG kS360 en hij bevalt me goed hoor :wink: hij heeft nog geen kuurtjes gehad tot nu toe. alleen dat hij vastliep in me inbox omdat ik er 400smsjes in had staan :blush: maarja als je dat verwijdert loopt hij niet meer vast…
het is ook leuk omdat het gewoon een normaal toetsenbordje heeft :d dat vind ik wel handig :grinning: en ik heb ook geen hele dunne vingers en het smsen gaat me goed af :grinning:

ik heb de zwarte , ik moest een simlockvrije hebben , en die hadden ze het niet in het roze :’)

Oke, hoe duur was die van jou dan? & wie is joun provider?. + voor hoeveel smsje per sms?

IK SMS NU VOOR 18 CENT PER SMS ! ;
DAAAR WIL IK ECHT VANAF.

ik zou de goedkoopste doen, het gaat tenslotte toch om het bellen.

die eerste wou ik eerst ook… maar hij viel me toch wat tegen in het echt
qua uiterlijk… voor de rest heb ik geen idee

Ik heb de eerste in het lichtroze, hij is supermooi en superfijn! :grinning: als je meer wilt weten moet je maar even vragen.

up

ik heb de lg cookie, het is wel een leuk mobieltje alleen bij het touchscreen moet je best hard drukken vergeleken met de andere lg’s en verder vind ik hem wel goed ik heb hi en een smsje kost bij mij 5 cent :slightly_smiling_face:

ik heb de eerste in het zwart
en ikvind hem echt superfijn en nog geen klachten over gehad.
terwijl ik er heel lomp mee ben