HELP! welke laptop?

Heeee XD
Ik heb het maar ff hier neergezet, wist niet waar anders :wink:

nouja, iig:
IK WIL EEN LAPTOP!
Maar ik weet écht niet welke :open_mouth: Heb overal gezogd, maar heb echt geen idee welke nou goed zijn :stuck_out_tongue:
Het mag ook een mini-laptop (netbook) zijn.

Een beetje mijn eisen (maar niet verplicht):

• Een leuk uiterlijk XD
  • Niet al te duur
  • Goede batterij
  • Een cd/dvd-drive (ik weet het, zo ongeveer onmogelijk bij een mini-leptop, maar toch :stuck_out_tongue:)
  • Ik moet er ook tekst-documenten enz. op kunnen maken voor school (geen honderden pagina’s ofzo hoor :stuck_out_tongue:)
  • Er moet genoeg geheugen op zitten voor mijn jaarvoorraden muziek en mijn paar films
  • Ik moet het Birgit-met-haar-cocktail-in-de-zon-met-haar-laptop idee krijgen XD

Nouja, heeft iemand ENIG idee welke iets voor mij zou zijn?
Help me dan aub XD
××

help? [A]

Even langs de mediamarkt zo te horen.

Ik denk dat het merk MSI wel wat voor je is, kan je alles mee. Film kijken, veel geheugen, erg snel, en goed om tekstpagina’s mee te maken…

heb er zelf ook een de ex720-031NL die was wel wat duurder: 740 euro, maar hij bevalt prima. Erg stevig is die ook.

Dankje!
Ja ik zat eerst een beetje aan de MSI-Wind te denken XD
toch nog eens gana kijken dus :stuck_out_tongue:

Een mac!

+mooi
+4 uur batterij
+licht
+handig in gebruik
+veel leuke programma’s

• geen goed tekstbewerkings programma erbij geleverd
  • sommige spellen/programma’s voor Windows doen het niet

geeeen acer iig
ik zou me bij de mediamarkt laten informeren ghehe en een mac is duuur en er zijn weinig programma’s die macintosh ondersteunen… het is wel een mooie laptop maar er zitten best wel veel nadelen aan, maar je moet het allemaal zelf weten (:

een dell?
op de dell site kun je zelf aanvinken wat je wilt, en ze hebben leuke kleurtjes :smirk: die zijn er al vanaf ¤500/¤600. mijn nicht heeft die, echt leuk :slightly_smiling_face:

+ de service is goed, onze pc is van dell en als er wat mis is en je belt dan leggen ze het stap voor stap uit etc.

Geen Acer, ik baal er echt van dat ik een Acer gekocht heb :"D

kijk eens op de dell site? daar zijn veel verschillende mini’s, en ze zijn goed (over de mini laptops heb ik geen ervaring, maar de gewone zijn in ieder geval goed!)

Ik heb ook net een nieuwe laptop en had ook de zelfde eisen zoals jouw…
En ik heb nu een HP Pavilion Entertaiment en ik vind hem echt geweldig! :wink:

ik crash dit topic even want ik denk niet dat ik een topic hoef te maken voor dit kleine vraagje xD

over 2 maanden ben ik jarig, en ik ben natuurlijk al cadeau aan het zoeken.
ik zat te denken aan een digitale camera of een laptop.
(natuurlijk moet ik boven bepaald bedrag meebetalen)

maaar ik heb opzich een goeie computer, oké hij is oud maar alles wat ik ermee wíl doen kan (behalve simsen :’))
dus als ik een laptop koop, doe ik wss niks meer met mijn goede comp.

maar bij een digitale camera ben ik bang dat ik er niet zoveel mee ga doen, want met mijn ipod enzo doe ik ook bijna niks xD maar het lijkt me op dit moment wel leuk om vakantiefoto’s te maken en fotoboek bij te gaan houden voor later.

dus wat zouden jullie doen/suggesties?
sorry voor lange verhaal

Die heb ik ooook!:smiley: Echt een geweldige laptop, weet niet meer hoe duur die was, iets van 500 euro geloof ik?

haha… JA! Volgens mij wel… tussen de 500 en de 600 hij is nu in de aanbieding ( bij de Dynabite iig) :wink:

Ik wil graag zo’n Dell weet-ik-het-hoe-die-heet. Maar tis zo eentje waarvan je steeds de reclame op tv ziet. Die Dell laptop die er in allemaal kleuren zijn. En ik wil de groene =D. Die is iets van 300/400 euro, en dat vind ik niet heeeel duur voor een laptop (er zijn duurdere!). Ik wil in de toekomst ook nog een laptop kopen (miss die dus wel), want als ik nu met school bezig wil, moet ik beneden zitten en dat werkt niet aangezien mijn zusje/moeder/vader ook willen computeren… Ik heb wel een laptop, maar mn usb kan daar niet in (is de laptop te oud voor, hij reageert niet op de usb) en ik heb een computer, maar dat is windows 98, dus daar schiet ik ook niks mee op…

Welke vinden jullie mooier?

http://images.logicbuy.com/datastore/userdeals/634036567553112000vostro3300.jpg

Dell Vostro 3300, - 13.3 inch

http://www.lasystems.be/images/products/thumb/201403.jpg

Sony VPCEA1S1E/B, - 14 inch

Up?

Ik heb nu mijn 2e packerd bell die andere had ik zelf kapot gemaakt helaas.
Ik ben heel erg tevreden met het merk en alles wat jij zoekt zit er wel op.

kijk op dell.com en acer.com of typ laptop in op google…

Ik zet het maar even hier, want ik mocht van een mod geen topic openen waarin iedereen vragen kon stellen over laptops …