Help! Welke kleding naar mijn eerste date?

Hoi allemaal!
Zoals de titel luidt: Wat voor kleren moet ik aan naar mijn eerste date?
We gaan met nog twee anderen en mijn vriendje en ik naar The Fault in our Stars (ik heb hem al gezien maar dat weten zij niet :flushed:)
Maar ja, ik weet dus echt niet wat ik aan moet doen…
Help please!
Xx ImagineMe :smiling_face_with_three_hearts:

Eh wtf.
Wat maakt het uit wat je aandoet.
En waarom zou je je vriendje nog nooit hebben gezien?

Wacht, hoezo is het een date als je met je vriendje en twee vrienden gaat? Of is diegene je vriendje nog niet?

Sowieso zou ik wel iets aan doen waar je je gemakkelijk in voelt. Dan heb ik het niet over een sweater en een joggingbroek, maar ook weer niet over een superstrak jurkje waar je je haast niet in kunt bewegen. Gewoon iets dat je leuk vind staan maar waar je je wel gemakkelijk bij voelt. En beetje make-up, niet te veel moeite willen doen. Dan komt het vast wel goed!

je hebt je vriendje al eens gezien? …

Ik bedoel de film :sunglasses:

En iets waar jij je goed in voelt, maar dat had je toch ook zelf kunnen bedenken :’)
dus niet iets wat niet bij jouw past

Neem aan dat ze het over de film heeft, niet over haar vriendje :’)

Precies, iets waarin je je fijn voelt! En ga gewoon in kleding die je normaal draagt. Wees jezelf. Draag je altijd jeans, dan nu weer lekker jeans dragen. Gewoon jezelf zijn! En veel plezier

Ik denk dat ze het over de film heeft?
Maar sowieso iets dat comfortabel is, want je moet gaan zitten. Dus geen rokje met spikes op de kont, want dat prikt dan in je huid als je gaat zitten.

okéé :’)
dat is logischer dan wat ik dacht

O ja, whoops, ik heb de film al gezien en mijn vriendje ook.
En hij nam een vriend van hem mee en ik neem een vriendin van me mee.
En ik weet wat ik aan doe! Yaaay!

Kort rokje, naveltruitje en veel te veel make-up en owwja vergeet de hoge hakken niet :wink:

Top! Slotje.