Oke, ik heb dringend advies nodig!
Ik heb een blognaam bedacht, maar ik weet niet of hij wel leuk zal worden gevonden. Willen jullie please vertellen wat jullie er van vinden?
~ Fancyandfairytales.blogspot.com
Alvast bedankt!
Oke, ik heb dringend advies nodig!
Ik heb een blognaam bedacht, maar ik weet niet of hij wel leuk zal worden gevonden. Willen jullie please vertellen wat jullie er van vinden?
~ Fancyandfairytales.blogspot.com
Alvast bedankt!
Up
Ik vind het eerlijk gezegt niet zo orgineel. De laatste tijd hebben alle blogs zo’n soort naam. Een … & … . En daarbij vind ik dat een naam echt betrekking op de persoon die blog start moet hebben. En ik denk niet echt dat deze naam veel met jou te maken heeft of wel?
Nee, maar het gaat niet over mij…
Over wie dan?
Mwah, ik vind hem niet zo.
Dat moet ik nog verzinnen…
Dus je maakt een blog over/voor iemand, maar je weet niet wie? Ik snap je niet.
Laat maar zitten…
Je vind 'm toch niet leuk.
Als je geen meningen wilt horen, waarom vraag je het dan?
Ik vroeg je alleen om uitleg waarover je blog dan gaat om vervolgens de naam te beoordelen tegen over de inhoud van je blog.
Als jij 'm leuk vind, wat is dan het probleem?
@ Moonstone
Ehm, ik wil wel meningen horen, maar ik wist nog niet precies wat voor soort blog ik zou maken, dus daarom zei ik laat maar zitten
@ Whatashame
Ik wou weten wat anderen vonden…
Meestal bedenk je eerst wat voor blog en bedenk je dan een bijpassende titel. (De titel van een boek wordt ook pas na het schrijven bedacht.)
Misschien heb je dan ook meer inspiratie?
Ik zie wel heel veel met fairytales de laatste tijd…, maar ik vind hem opzich wel leuk. Gelukkig niets met beauty/fashion in de naam, dan bezoek ik je blog gelijk niet meer :’’).
Bedenk eerst waar je je blog over gaat schrijven, en dan de naam, dus niet achteraf verzinnen. Als je dat al niet eens snapt vraag ik me af of je een blog kunt schrijven.
Anyway, ik vind het zo`n ‘Ik wil en denk dat mijn blog naam orgineel is maar in werkelijkheid is dat het niet’-naam.